יום ראשון, 1 בספטמבר 2013

השטן רוכב מישורי

הקיץ הזה לא נגמר
חם , לח , ורוח דרום מערבית שמתחזקת בשבועות האחרונים ומוציאה לי תנשמה
בעצם לא ממש מוציאה אבל בהחלט מעמידה אותי במקום
בקיצור מרגיש כמו גיהנום
אז אם כבר גיהנום אז למה שלא אהיה לרגע השטן
רק שמבקום לרדת לג'ורג'יה
אני יוצא לרכוב מישורי
יוצא מהבית בשעה הרגילה
השמש כמעט זרחה לה
ולאט לאט מתחמם
כביש 40 , קצת אחרי המפגש עם 471 , אני זוכה לרוח קרירה ונעימה 
אופס אבל אני השטן , לפחות היום , אז מה עיניין קרירות לגיהינום ...........

זריחה חמה וחזקה

 

חותך לכיוון ברקת ומשם לכיוון צומת אלעל

הרוח הדרום מערבית אכן מורגשת
סוג של מלחמה ביצירת הקצב
בצומת אלעל , פונה שמאלה לכיוון נבלט , רגוע שקט וחם
הכל זורם לי הייטב
הרי אני השטן ומי בדיוק יריב עם שטן רכוב על צ'ינלי כתומות
בנבלט מגיע לשיא הגיהנום
הטיפוס לכיוון שוהם
קצר וכואב וחםםםםםםם
בדרך עוקפים אותי כמה רוכבים
וממול דבוקה ענקית של Zone 3 ועוד דבוקה של שי פיפמן כנראה 
ועוד דבוקה של Zone 3 , מפחיד
במקום להמשיך לגבעת כוח השטן מפנה כידון שמאלה  וגולש במהירות שטנים לכיוון טירת יהודה
וחוזר ומטפס לכיוון גבעת כח
חם חם חםםםםםםםם , הקצב טוב למדי 
אחרי גבעת כח , רואה רוכב נגש מתכונן לרדת לכיוון עינת
חולף על פניו , הירידה הזו היא מסובכת על גבול השטנית , במיוחד המהירות .........
שומר קצת בלמים כדי לא להיות מהיר מידי
שריקה חזקה והמנגש טס לצידי וממשיך בקצב שלו ......
אחרי החלק התלול ממשיך בקצב רגוע יותר
רגוע זה יחסי כי 40 קמש במשך כמה וכמה קילומטרים זה דיי שטני
אחרי עינת מתחיל לשחרר
רגוע לוקח קצת אויר
חולף מעל כביש 6 והנה אני כבר בכביש 40
עצירה ברמזור אחד בדרך
וזהו השטן עוצר , פושט את חליפת הרכיבה
וחוזר להיות אבא 

שרון :-)

ולסיום יוצא עם הילדים לפארק :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה