יום ראשון, 20 באוקטובר 2013

חופשי זה לגמרי לבד

רכיבה בתנאים שונים מהרגיל
שעה מעט שונה
מזג אויר , שונה 
בקיצור הכל שונה מהרגיל ויחד עם זאת , הכל בדיוק כמו שרציתי

יצאתי לרכיבת שבת מאוחר מהרגיל
בלי לראות זריחה
הקלקתי ב 7:00
וקדימה , היעד תחנת בדלק בצומת נחשון 
ההתחלת הרכיבה רגועה מאד
שומר רגליים
יש רוח אף , לא מאד ברורה , נראית כמו אף / צד
הקטע בין צומת סירקין לאלעל הוא חימום
מקפיד לא לעבור לאזורי דופק לא הגיונים
הקצב מרגיש מהיר אבל לא מידי
פה וגם יש רוכב או שניים
מרגע לרגע אני מרוצה יותר מעצם ההחלטה שלי לוותר על שרוולי הידיים
קרירות נעימה אבל לא רק
השמיים אפורים
בצומת אלעל אני מעלה הילוך , אני לגמרי לבד יש לי עד כ 10 ק"מ עד לעליה לכביש 44
הרוח ממשיכה להקשות
אני עובד כרגע על דופק גבוהה יותר
התחושה טובה
רוכב אחד או שניים עוקפים אותי
אני לא מזהה קושי של ממש
בצומת רמלוד פונה שמאלה
שני רוכבים נמצאים מעט לפני
אני מבין שהקצב שלהם נמוך משלי ומנסה לדחוף כדי לחבור אליהם
אחרי המחלף של 6 ו 431 אני עליהם צמוד
אני תופס טיפה דראפט אבל אז הם מתחלים ללחוץ
ולי כרגע אין רגליים , הרוח היא רוח פנים , זה לא קל
נקודת משבר קטנה מגיעה , מחשבות על מתי אני מסתובב וחוזר
 
מאי שם אני רואה טיסן באויר
מביט ומזהה שאני ליד מנחת נען
שדות כותנה , רגע לפני שהקטפת תחסל את השדה
רגעים של נוסטלגיה , זיכרונות ממנחת נענן , אחד המוזרים שבהם היטסתי , מסלול מלא אבנים גדולות למדי
אבל מרחב אווירי נהדר
ממשיך בדרכים
מבט בשעון , השעה 8:10 , מחשבות לגבי הקצב
זה מרגיש קצב טוב למדי
ממשיך לדחוף , כשאני מגיע לפדיה אני מבין שהמצב מעולה
בקצב הזה עד 8:30 אהיה בנחשון
הקצב נשמר עוד טיפה ועוד טיפה
מגיע לכרמי יוסף , פתאום הכל נראה הרבה יותר קליל 
באחת המסלול הופך לירידה בשיפוע תלול
אני אוהב את הירידה הזו
דוחף חזקה
50 קמ"ש על הגרמין
הרוח שורקת בעוצמה
אני מרגיש את החופש את תענוג
כל האנרגיה הקינטית שיצרתי בצבירת הגובה הופכת למהירות 
אוהב את התחושה , עוד טיפה עוד דחיפה ואני בנחשון
חולף את הרמזור ונכנס אל תחנת הדלק
עוצר 
השעה 8:31 , מדהים !!!

לוקח לי קפה וממלא מיים
האספרסו נעלם תוך שניות
פוגש שוב את הרוכב על ה Lemond הצהובות שחורות שפגשתי לפני כמה שבועות
מחליפים כמה מילים 

זמן תמונה

מקליק ויוצא חזרה
עומד ברמזור ומשוחח לשניה עם עוד רוכב שיוצא לאותו כיוון
הטיפוס לכיוון יער המגינים החל
בתחילה זה מרגיש לי מאד מהיר אבל לאט לאט השיפוע מנצח והמהירות יורדת
מגיע למעלה
לוקח נשימה
ונותן לשילדת ה Basso לנגן והיא בהחלט יודעת לנגן .....
הקצב מהיר 45 קמ"ש 40 , 35 , 40 המשפרים עולים וירודים בהתאם לשיפוע
אני מתחיל להבין שהרוח דוחפת אותי מכל הלב
נזכר בפעם הקודמת שרכבתי כאן ואנטון מיכאלוב ניסה להאיץ בי
הפעם זה הפוך , אני דוחף חזק ורוצה עוד
כמה רוכבים מקבוצת פוקוס עוקפים אותי
לקראת המחלף אני מזהה עוד 4 רוכבים שיוצאים שמאלה וחותכים את הנתיב שלי
מנסה להצמד אליהם אך לשוא
הם מהירים מידי
החברה של פוקוס רוכבים בקצב שמתאים לי
אבל הם ממשיכים על 44 ואילו אני פונה ימינה ברמלוד
הרוח עכשיו מגיעה מעט מהצד
הרגליים ממשיכות בכוח מלא
הקצב גבוהה , מעל 30 קמ"ש 
מכאן זה למעשה ממשיך בצורה מהיר , רמזור ועוד רמזור
ואני כבר בצומת אלעל
שמאלה ושוב ימינה
האם אני מסוגל להגיע עד 10:00 הבייתה
כנראה שכן , אבל זה גבולי
הקצב נשמר
עננים שחורים ממול , הקרב מתחיל להיות לא מול השעון אלא מול הגשם
כן / לא ?
בעצם זה לא ממש משנה
כבר רכבתי בגשם וזה דבר שאני אוהב
אני אמנם לא עם ביגוד הגנה אבל בכל מקרה זה לא יהיה מסובך מידי או ארוך מידי
9:45 , צומת סירקין
העננים שחורים משחור
פונה שמאלה, אני בטוח שעוד דקה אחווה מטח חזק של גשם
אבל הוא לא מגיע
כלום , שחור שחור אבל אין כלום
מתחיל שיחרור 
הרגליים רגועות מאד
הקצב יורד בהתאם למגמת הטיפוס
מזהה את הרמזור האחרון לפני שאני מגיע הבייתה
והנה טיפטוף
זה הגשם ? זה ?
זה לא נקרא גשם !!!

200 מטרים לפני הבית גם זה נעלם
אין גשם
משלים שיחרור
עוצר מבט על הגרמין , 9:54
קצת פחות מ 3 שעות ל 70 קילומטרים
ממש טוב
והכל לבד
חופשי ולבד

שרון :-)



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה