יום ראשון, 24 בנובמבר 2013

קצר ורגוע

אחרי רכיבות גדולות מגיעות הרכיבות הקטנות
קטנות זה לא אומר שהן רעות
אלא שאין בהן משהו ענקי ועצום
גם המטרות לרוב יהיו לנוח יותר ולהנות מהנוף
אז במהלך השבוע שאחרי הסנצ'יורי , רכבתי שתי רכיבות בוקר קצרות וקלילות
בלי מאמץ מיוחד אבל עם הרבה כיף 

ולשבת תוכננה רכיבה מעט ארוכה יותר

60 קילומטרים בערך
אל הרכיבה הצטרף אלי , מכר שגר קרוב ורוכב עימי מפעם לפעם
הוא רוכב רגוע שלא מחפש לקרוע את העולם אלא בעיקר להנות
וזה היה בדיוק מה שחיפשתי השבת
אחרי זרימה זריזה לצומת סירקין
עצרתי לצלם זריחה בגווים של אדום וסגול וקצת וורוד
אלי חכה לי בצומת ושתי דקות אח"כ כבר היינו בתנועה
חימום רגוע לכיוון נווה ירק
משוחחים קצת על דברים שברומו של עולם הרכיבה 
ועל עוד כמה דברים
המשכנו על כביש 40 לכיוון נוה ימין , שם פנינו ימינה לכביש 55 מתוך מטרה חבור לכביש 444
העליה על 444 סימנה גם את כניסת הרוח הדרומית
עדיין קר
רוכבים רגוע מאד שומרים על קצב
מעט רוכבים נמצאים במקום השבת
יש השבת רכיבת זיכרון ליצחק סימון ושלום גרוסמן ש נהרגו לפני כ שנתיים וחצי בכביש 3
וסביר להניח ששם יש כ 1000 רוכבים לפחות

אנו בקצב שלנו
כשמגיעים לחיבור עם כביש 483 מגיעה תופעה מוזרה
מכת רוח חמה ממזרח
כמו קיר
אני לא לוחץ חזק היום ומעדיף לעבוד על דופק נמוך
אלי מושך מעט לפנים 
אני בשלי
הכביש מתעקל  לכיוון דרום והרוח קצת נרגעת 
בזיאור נחשונים מגיעה עוד מכת רוח חמה שכזו 
אני שקוע בנוף , נהנה מהחום והירוק שמתחיל לבצבץ לו
רכבתי כאן פעמים רבות ואף על פי כן , תמיד כיף לראות את הנוף ולא רק להתמקד באספלט
בטיפוס לאלעד אני עובד על קידנס ולא על מהירות , מדווש בקצב מהיר ושומר על הילוך קל ככל האפשר
אני מודע לזה שאני לא מהיר היום ומצד שני קל לי מאד לטפס כך
בלי להעלות דופק בצורה קיצונית
בגמר הטיפוס אנו ביחד , שומרים מבנה מדויק
כביש 444 ממשיך לזרום בכיף
סוג של רולינג הילס מאד קליל ונעים
בירידה לקראת נבלט , אלי רץ קדימה
אני מכיר את הירידה הזו הייטב ולא ממש אוהב אותה אבל גם לא שונא
שומר על הקצב שלי
פניה ימינה לכביש 453 מביאה אותי לאחד הקטעים שאני אוהב
זה קטע כביש שנראה איטי אבל בפועל הוא מהיר מאד
שיפועים מהסוג הנכון עבורי
עיקולים רחבים ונעימים
אני דוחף , לא בטירוף אבל בהחלט מהיר
אלי קצת מאחור
יש לי ייתרון מאחר ואני מכיר את הקטע הזה ממש טוב
ויודע היכן אפשר ללחוץ והיכן לתת לגרביטציה למשוך
הקצב בהחלט מהיר ,
ממשיכים ישר בצומת אלעל ומתעקלים ימינה עם הכביש לכיוון פתח תקוה
מתחילים שיחרור רגוע
השיחה ממשיכה 
פה ושם רואים רוכב או שניים
מבט על השעון 
השעה 9:25 ואנו כבר בצומת סירקין
נפרדים לשלום , אלי חוזר אל רכבו ואני הבייתה
9:35 אני בבית 
כבר נגמר ?
מרגיש קצת מוזר
קצת קצר
אבל ממש כיף

שרון :-)
 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה