יום ראשון, 26 באוקטובר 2014

בריחה בשניים

בריחה של רוכב בודד במירוץ אופני כביש היא בריחה ללא סיכוי ממשי
רוכב שיעבוד לבד במשך קילומטרים רבים פשוט יישרוף את עצמו
בעוד שהדבוקה שבה מתבצעות החלפות הובלה רבות תיצuר קצב מהיר מאד במאמץ קטן יחסית ובסופו של דבר , תסגור עליו

רכיבת השבת הזו הרגישה כמו בריחה , בריחה בשניים

יצאנו למסלול המוכר , משולש קלאסי
חימום רdוע על כביש 40 עד רמלוד
כביש 44 עד נחשון , שמאלה בנחשון עד צומת חטיבה 7
עצירת קפה בתחנת הדלק של לטרון , חזרה דרך כביש 424 כולל טיפוס לימ"מ וסיום על כביש 40
מסלול קלאסי של 80 ק"מ
בלי שום דבר מיוחד

נפגשנו קצת לפני הזריחה
וקדימה לדרך
קריר עד קר , הטמפרטורה בצומת הטייסים היא 9 מעלות
שרוולי הידיים וגופית הרשת מוכיחים את עצמם מעל לכל ספק
החימום מסתיים ובלי לתכנן אנו מתחילים לבצע החלפות
אין הגדרה מדויקת
פשוט מחליפים , כל אחד מושך בתורו
קצת אלי וקצת אני
רגוע וטוב
הקטע על כביש 44 מתחיל , כבר כתבתי לא פעם שאני מאד אוהב אותו
כמה חברים חולפים ומברכים לבוקר טוב
לקראת סוף הקטע יש טיפוס שאני ממש אוהב
הוא קצר ותלול וכיף לי לדחוף בו חזק
זו נקודה שבה אני תמיד בורח לאלי ( בלי להתכוון ) יש משהו בקטע הזה שאני לא מבין מהו אבל אני ממש אוהב אותו
אחריו מגיעה ירידה מהירה אל צומת נחשון
הקצב גבוהה הבוקר
ה Colnago שועטות במורד בקצב מכובד מאד , 50 קמ"ש וגם קצת יותר
המבט הרחק לפנים , נהנה מהקרירות ומהאויר הנקי
בנחשון פונים שמאלה , כביש 3 חולף בכיף , גם כאן יש החלפות זורמות , לא מתוכננות יותר מידי , פשוט עובדות
אחרי עצירה קצרה בתחנת הדלק בלטרון יוצאים לכיוון הימ"מ על כביש 424
הרגליים דוחפות חזק ירידה מתונה ומהירה
ההחלפות מגיעות בלי תוכנית , זה פשוט עובד כך
לקראת הטיפוס אלי עובר קדימה
מאחר ומראש לא תיכננתי ללחוץ בכוח מלא ואני מתאר לעצמי שאלי רוצה לסגור חשבון עם הטיפוסון הזה
כבונוס משהו לא מסתדר לי באחת מהחלפות ההילוך ואני תקוע על הפלטה הגדולה לזמן רב מידי מה שאומר אבודן מומנטום
אלי מאט למעלה ומחכה
מכאן שוב מתחילה זרימה , שקט מוחלט , מהחלפה להחלפה
הeצב נשמר מהיר וטוב
זה מהיר כיפי וקצר מידי ( מבחינתי אפשר היה להמשיך ככה עוד שעה )
בנשר חוזרים לכביש 44 למקטע קצרצר עד רמלוד
ימינה ומתחילים קטע ארוך ורגוע
גם כאן ממשיכים בהחלפות אם כי באינטסיביות פחותה
הבריחה נתפסה כנראה ועכשיו זמן לשחרר רגליים
בטייסים נפרדים לשלום
כל אחד חוזר לבייתו

היה כיף לברוח קצת
לברוח מהיומיום הקשה והכואב
לברוח מהעומס
לתת קצת שקט לנשמה

שבוע קסום

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה