יום שני, 24 באוגוסט 2015

סוף דבר

הבלוג הזה נולד מתוך מסע אישי
מסע שהחל במפגש ווירטואלי/ פיזי עם אדם שפשוט נתן לי אופני כביש
Lomond Buenos Aires , אופניים שגרמו לי לעזוב את עולם רכיבת השטח ולעבור לרכיבת אספלט

שינוי ענק עבורי
בתחילה רכבתי מרחקים קצרים
25 קילומטרים
30 , 35
רוב הרכיבות הללו היו בראש ציפור או בשביל אופניים העונה לשם - "שביל לשום מקום"
שביל אופניים , שמחבר בין כלום לכלום , סוג של ניסיון להראות שלא רק בתל אביב יש שבילי אופניים ........

המטרה הייתה להגיע לרכביה של 50 קילומטרים בלי הפסקה
לקח לי זמן רב להגיע למקום הזה 
ואחרי שהצלחתי פעם אחת , הצלחתי גם פעם שניה 

לא לקח זמן רב והמרחקים של 50 קילומטרים הפכו למשהו סטנדרטי
היעד של 80 כבר נראה היה באופק
ואם 80 אז למה לא 100
ומי שיכול 100 רוצה יותר
וכך מצאתי את עצמי רוכב בעיקר לבד , למרחקים שהגיעו עד ל 160 קילומטרים
את רכיבת ה 200 ביצעתי בחברותא חלקית , עם דגש על חברי הטוב אלי קלמן שליווה אותי לכל אורכה ( הרכיבה הזו כיסתה בפועל 220 קילומטרים עם כ 2400 מטרים של טיפוס מצטבר  ) 




מאז רכבתי עוד מסלולים שונים
כיסיתי 28000 קילומטרים
ואני ממשיך ואמשיך לרכוב
האופניים עליהם רכבתי במהלך תקופה זו הם :
Lemond - buenos Aires
Cinelli - Experinace
Basso - Zero.9

Colnago Clx
Basso Diamante
שני זוגות  הבאסו ממשיכים לשמש אותי כיום , אם שונים מאד ואהובים עלי באותה מידה
אחד נוח ורך ( עם המון אופי )

השני הוא חיית מירוצים שנראית קשיחה אבל בפועל יש בה רכות מלטפת לצד היותה משחרת לטרף בכל הזמדנות ( והיא גדולה עלי בכמה מידות )

 
ומה לעתיד ?
לא יודע ...........
הבלוג הזה ייסגר , זה סופו של הסיפור הזה

סיפורי רכיבות אמשיך לפרסם , פה ושם בבלוגים אחרים שלי

בקיצור , חפרתי לכם מספיק

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה