יום שלישי, 8 באוקטובר 2013

הרוח לא יכולה לשבור אותי !!!

לפני קצת יותר משנה 
כתבתי את הרשומה הקצרה הזו , בבלוג הישן שלי Rubber duck
חלפה קצת יותר משנה ושוב רכבתי באותו מסלול
הפעם רכבתי הרבה יותר רגוע
וגם הרבה יותר טוב
בסיום הרכיבה הייתי מאד מרוצה מעצמי

חלפו יומיים
אני יוצא לאימון טיפוס קליל
שוט כפול לבית אריה
או כפי שאני מכנה אותו פעמיים אספרסו קצר
יוצא מבארות יצחק , מקום שהפך לנקודת היציאה החדשה שלי
ומניע דרומה 
הרוח מגיעה מכיוון מזרח
אני עוד לא סגור על עוצמתה אבל ברור שזו לא רוח קלילה
האם זה יום לעבוד חזק ?
לא , זה יום להפנים את זה שלא נלחמים ברוח
מצד אחד 
ומאידך חשוב ללמוד להשתמש בה ככלי אימון טוב
לרכוב בכיף , להנות , לא להסחף ולנסות לעמוד בזמנים של ימים ללא רוח 
הטיפוס לגבעת כח מהווה הכנה טובה והזדמנות ללמוד הייטב את הרוח
בסיומו אני רגוע לגמרי
מבין בדיוק מה עלי לעשות
שומר על דופק במקום
מקפיד על קידנס 
לא נסחף אחרי רוכבים מהירים
מעניין שדווקא ביום הזה , הטיפוס מלא רוכבים , להערכתי כ 50 עד 60  ששוטפים את המקום בים של צבעים
עולים יורדים ושוב עולים יורדים וכו 
חלקם בקבוצות , אחרים בבודדת
מקפיד מאד על הקווים שלי
לא ממהר
באמבטיה אני לוקח נשימה עמוקה ולא נסחף
הפיק הכי קשה מגיע , אני בשלי
הרוח מורגשת , תוקפת , מעייפת וגם מקררת
שכחתי לציין שמדובר בבוקר הקריר ביותר אותו חוויתי מזה זמן רב
מגיע למעלה ומתחיל להתארגן לצלילה מטה ועוד ברוח גבית
יש מאמן ורוכבת מאחת הקבוצות שמנהלים דיון בדיוק בפניה
עובר אותם וזורם מטה
שולף חטיף אנרגיה ולועס בצורה רגועה
באמבטיה , מקפיד לא להסחף
הדופק יורד , ממש צונח
אני בשלי , שליטה שליטה שליטה , זה שם המשחק
הנה מגיעות פניות ה S שאני אוהב כל כך
בולם ובוחר קו מדויק
חצי דקה ואני למטה
סיבוב , לא עוצר , מחליף בקבקים בתנועה ומתחיל לטפס בשנית
הטיפס עדיין צבוע רוכבים
עוד קבוצה מגיעה מלמעלה ועוד אחת מגיעה מלמטה
אני דיי לבד , לא עוקף ולא נעקף
שומר על עצמי ולא משתולל
נהנה , זה אמנם איטי יותר ב 3 דקות מהזמנים הרגילים שלי
אבל זה רק 3 דקות וזה לא משנה יותר מידי
מגיע למעלה , לא עוצר , יורד חזרה ומשחרר עומס
הדופק צולל למקומות שאני לא רגיל אליהם בזמן רכיבה
הרוח דוחפת
מסיים את הירידה ומפנה את הכידון לטירת יהודה / ברקת
הירידה לברקת שטוחה יותר ומהירה הרבה יותר
ממש הזדמנות לטוס
הרוח הדוחפת מסיעת מכל הלב
עוד קצת עוד טיפה וזה הופך לשטוח
פונה ומתכונן למעבר המסלילה לפני צומת בדק
פקק תנועה מאלץ אותי להכנס עמוק לשוליים
עוד חצי דקה ואני מבין את הסיבה
שתי קופסאות פח פצועות עומדות בצד הדרך
זכוכויות לכל עבר
ריח של דלק באוויר
מכונית פותחת לי מקום לעבור מחוץ לאיזור הזכוכיות 
מנצל את המעבר וחולף במקום הבטוח
חוזר לשוליים , ריח הדלק מלווה אותי עוד כמה שניות
פניה ימינה ומתחיל שחרור רגוע
מסיים רכיבה לא פשוטה ומאד טובה
הקצב נמוך אבל זה לא מעניין בכלל

מתארגן לחזרה הבייתה 
האופניים על הגג
מחשבות על אותה רכיבה במרובע לפני שנה
על הדברים שהבנתי אז
ועל היישום שלהם , שנה מאוחר יותר
למדתי לטפס , לא ממש מהר אבל מסוגל לאחוז גבוהה של הטיפוסים בארץ
ואלו שלא , זו רק שאלה של עוד קצת אימון
קסטה 29 , אביזר שבשיגרה אצלי
גם במישורי ועל אחת כמה וכמה בטיפוס
חגורת הכתפיים , התחזקה לבד
וכיוון הילוכים , זה אחד הדברים שאני עושה אחת לכמה שבועות לבדי

בקיצור
מרוצה !!!

שרון :-)
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה