יום ראשון, 1 בדצמבר 2013

נוסטלגיה

7:30 תחנת הדלק בצומת נחשון
פונה שמאלה וזורם לכיוון בית הקפה
בפינה ליד עומד רוכב אופנוע

אני מביט ומזהה את הדגם Cagiva Elefant מלך המדבר של סוף שנות 80 ותחילת שנות ה 90
רפליקה של האופנוע שניצח בפריז דקאר של 1990
אני מתפעל מהאופנוע שנראה נהדר ומחמיא לבעליו
הרוכב מבצע פעולה כלשהי , ערכת כלים פתוחה ונראה שהוא עוד שניה סוגר ויוצא 

מתפנק לי לדקה על אספרסו קצר , תופס 2 מילים עם כמה רוכבים שמתפנקים על הפוך גדול
ויוצא חזרה הבייתה

הרכיבה הזו מסמנת שנתיים מאז הפעם הראשונה בה העזתי לצאת אל המשולש
שנתיים מאז חוויתי רולינג הילס של ממש בפעם הראשונה בחיי

יצאתי מהבית באור ראשון
לבוש בהתאם לתחזית של בוקר קפוא
כפפות ארוכות בפעם הראשונה השנה
הקלקתי וקדימה
רוח מזרחית קלילה קידמה את פני
לא ממש חזקה אבל בהחלט מהסוג שדורש לעבוד 
החימום הסתיים והקצב החל לעלות
אחרי הירידה מכביש 40 לכביש 44 החלטתי להוריד את הווסט
עוצר לרגע מתחת לגשר וקדימה
מבט על השעון , 50 דקות בתנועה ל 20 ק"מ הראשונים , מרוצה מאד
קטע של רולינג הילס לפני , האם אגיע לנחשון לפני השעה 7:30
עובד חזק ומדויק
לא נסחף לאיזורי דופק גבוהים מידי
ליד החיבור עם 424 אני רואה כמה רוכבים עומדים בצד
אני בקצב שלי ובזמן שלי
כמה רוכבים עוקפים אותי בקלילות
יש כמה רוכבים של קבוצת nano tri 
ויש רוכב בחליפת רדיושק ארוכה שעוקף אותי בטיפוס לפני הכניסה לפדיה
אני לא הרחק מאחוריו ובירידה הבאה אני עוקף אותו דיי בקלילות
בטיפוס הבא הוא שוב עוקף אותי ובירידה אני עוקף בחזרה
וכך אני משחקים סוג של חתול ועכבר
אחרי יער המגינים הוא מעט לפני וכמוהו גם שני רוכבים של nano tri לבושים בחליפות ירוקות
הטמפרטורה נמוכה למדי , ביגוד הרכיבה כולל כמה שכבות ועושה את העובדה
בירידה מיער המגינים לכיוון נחשון תפסתי קצב גבוהה , 50+ , עוקף את הרוכב בחליפת רדיושק וגם את שני הירוקים
2 ק"מ מהירים , ממש מהירים
צומת נחשון 7:29
חוצה ביריקו ונכנס לתתחנה
רוכב הקאג'יבה עומד בצד
עוד כמה רוכבים
מחשבות חלפות בראשי מדהים !!!
זוכר את הפעם ההיא שלקח לי כ 50 דקות לסיים את הקטע הזה
מה 50 דקות ? 
היום 30 דקות בדיוק למקטע המתגלגל 
וואוו , איזה הבדל
נזכר באותה פעם בה רכבתי עם שלומי את הקטע ברוח מזרחית חזקה
וכן אני ממש אוהב את המקטע הזה
אבל אז זה היה סיוט 

מתחיל לטפס חזרה ליער המגינים
רגוע לא לוחץ מידי
שומר רגליים
הטמפרטורה עולה מעט
מגיע לשלט הכניסה ליער .........
מתחיל להעלות קצב
המהירות בהתאם 
40 פלוס וזורם 
נהנה מהקצב שומר קווים נקיים ככל האפשר
קצת לפני 8 אני כבר ברמלוד , הזיכרונות עולים שוב
סיום רכיבת ה 101
כשכבר לא היה לי כוח לזוז , נורית והילדים חיכו לי וידעתי שאני לא יכול לאכזב , לא אותם ולא את עצמי
וזה היה לפני שנה וקצת 

פונה ימינה לכביש 40
מכאן ואילך עובד על קצב נכון
לא מהר ולא לאט
בצומת אלעל עומד רוכב על פינרלו בשחור 
הוא מחכה לרמזור שמאלה 
אני מחליפים כמה מילים
ברגע שהרמזור מתחלף הוא תופס קו ודוחף
אני על הגלגל שלו
מנצל את הדראפט
הוא מושך אותי טוב מאד עד צומת בדק ושם הוא בורח לי מעט
ברמזור בטייסים אני שוב לצידו
החלטתי לחזור דרך 461 וממנו לקרית אונו
בא לי לרכוב עוד כמה ק"מ ויש לי זמן
אנו רוכבים ביחד ומשוחחים על הרכיבה ועל הרוח המזרחית שנראית קלה אבל היא מהסוג שמקשה על הרגליים
הוא נכנס לכיוון יהוד ואני ממשיך לשיחרור רגוע
9:00 הגרמין מראה 70 ק"מ
אני קרוב מאד הבייתה
3 שעות ו 70 ק"מ
מרגיש נהדר
7 דקות ו 2 וחצי קילומטרים נוספים ואני בבית
רגוע לגמרי
מרוצה מאד מהרכיבה
קצב של קצת מעל 23 קמ"ש ברוטו בהחלט יש במה להתגאות

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה