יום רביעי, 25 בדצמבר 2013

Suicide Is Painless

רגע של שקט
שניה לפני ההקלקה
שניה לפני שאני יוצא לעוד רכיבת אימון קצרה ואינטסיבית
מכיר את המסלול , רכבתי בו עשרות / מאות פעמים
יודע בדיוק מה אני רוצה לעשות
ויודע גם מהם התנאים האוביקטיווים שיקשו היום

מקליק
נכנס להקפה
מסתדר
לוקח את הזמן
מתמקם באוכף  מסדר את עצמי לקראת החימום
הקפת חימום רגועה , לא לוחץ
שיר זורם בראש  Suicide Is Painless


מתחיל ללחוץ
הרוח בשלה , חדה , מדויקת , מכה בדיוק במקומות המוכרים ובעוצמה 
עובר מפניה לפניה , לוחץ ובולם אוטומט שהוא בדיוק ההפך מאוטומט
הרגליים עושות את שלהן , הידיים עובדות קשה במיוחד היום , ההיגוי חד ומדויק

מחשבות על מה ולמה
ולמה אנו בכלל סובבים את ה 1860 מטרים הללו , פעם אחר פעם אחר פעם אחר פעם ......
זמני ההקפה קבועים 
הפרש של שניה לכאן או לכאן , לפעמים גם זה לא
חבר רוכב עימי
הוא משוחח עימי ואני מקשיב
מקשיב ושקוע

יש עוד המון מכרים בהקפה 
כולם מחויכים
ואני כמו שקוע בערפל הפנימי שלי
רואה , חולם , מהורהר ובה בעת , חד כתער


ההקפות חולפות והגיע הזמן לצאת לשחרר
פונה ימינה ב T וחולף את 7 תחנות
זמן לחידוש אנרגיה  , מפוקס מתמיד

שאלות עמוקות לגבי המטרות שלי והדברים שמניעים אותי בכלל
ישורות ארוכה וחלקה לפני
הרוח בגבי
הרגליים תוקפות בכוח מלא
אין אויר , הכל כואב ולא כואב , שורף , דוחף , מהר , חזק , חלק , חד
הכל ביחד , סוף ישורת , בלימה חזקה , פליק פלאק , שמאל ימין ושוב ימין
שיפוע חריף ל 20 מטרים , ממהירות אפס , כואב 

השלווה חוזרת
רגוע , מגמת טיפוס
מחשבות על שיאים , חיוכים וצחוק
האם בכלל יש טעם לנסות ולשנות משהו בחיים ובעולם ואולי כן
גשרון 
הרוח מהצד , חזקה , מכה , מקשה , ישורת ארוכה
הכל מוכר ושונה כאחד
עולה יורד ושוב עולה סב על עקבותי

הגלגלים סובבים מהר
הרוח ממזרח וחזקה , הידיים כואבות עכשיו , מלחמה 
ושוב גשרון קטן ושוב פניה
רוכב אל תוך הרוח
אין זמן למחשבות
העיניים במד הדופק , לא לעבור את המותר , לא להסחף , לא לשקוע
זה לאט וזה מהר

חוזר להקפה
אין כמעט רוכבים
מחייך
רגוע
שומר על קצב , שומר ומקפיד לא לעבוד חזק מידי
הקפה ועוד אחת
מחשבות של , אולי עוד , הלב רוצה עוד , הרגליים מסוגלות לעוד , הראש אומר מספיק להיום 
מסיים הקפה אחרונה , בולם חלק

והשיר , ממשיך להתנגן בראש , כאילו לא הפסיק בכלל
נוגה ועצוב ואולי דווקא לא

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה