יום ראשון, 5 בינואר 2014

סטייל נג"ש

שבת בבוקר
יום קר ויפה
יוצא מאוחר מהרגיל
מניע ויוצא לכיוון קרית אונו
חימום מתון ורגוע בלי שום דבר מיוחד
לקראת צומת סביון , פותח מנוע עזר ומתחיל לעבוד חזק יותר 
חד ומדויק
בצומת סביון , משוחח עם 3 רוכבים
אחד מהם רוכב על Lemond Nevada מרשימות 
יוצאים מהצומת 
הם בקצב שלהם ואני בשלי
מהיר חד ומדויק
שכבת ערפל דקיקה מכסה את השדות
אור השמש מתפזר לצדדים , חלק ויפה
מלטף
בצומת בית דגן שמאלה 
ומיד מתחיל לטפס
זה לא ממש טיפוס , יותר רולינג לייט
התחושה נהדרת
הדופק במקום , הגרליים עובדות
הקצב עולה ויורד בהתאם לשפוע 
מתחיל להבין שהיום אני במוד נגש
בצומת רמלוד מביט על הגרמין
הזמן שעה בדיוק , המרחק 25.5 ק"מ

פונה שמאלה ועולה על כביש 40
מימד משתנה
הקצב עולה
מגמת ירידה קלילה ורוח שהיא מעט גבית הופכות את המקטע הבא לטיסה של ממש
בצומת הראשונה של לוד , עוקף אותי רוכב בחליפת  Tacc על סרוולו כסופות
מנסה להצמד אך לשוא
הוא מתרחק ממני לאט לא
10 , 20 , 30 מטרים , עד צומת אלעל עוד אראה אותו בטווח של כמה מאות מטרים
במחלף גינתון עוצר ברמזור , מבט על הגרמין , 70 דקות , 30 ק"מ
שאלות ברומו של עולם
האם אני מסוגל למשוך את ה 10 ק"מ הקרובים בפחות מ 10 דקות?

לא ממש בטוח !?!

הרמזור מתחלף לירוק ואני בשלי
לחץ לחץ לחץ
שומר קו חלק ונקי
בצומת אלעל הרמזור מתחלף לי בדיוק בזמן
ממשיך לכיוון ברקת
הקצב ממשיך להיות מהיר
יש כמה רוכבים ממול
מגיע לרמזור ופונה שמאלה
מבט על השעון , זה על הגבול 
ה Basso עובדות נהדר , תנועה עדינה מצד לצד
כביש משובש יחסית

קצת לפני צומת בדק מוריד ראש לכיוון השעון
הזמן 1:29:45 , המרחק 39.9
לוחץ עוד טיפה ובדיוק ב 1:30:00 משתנה נתון המרחק ל 40.0

מחייך לעצמי
פונה ימינה בצומת בדק וממשיך ישר ברמזור על כביש 40

שיחרור , אולי , לא יודע מה זה ......... עובד רגוע וחלק
הקצב משום מה לא ממש יורד
מרגיש לי חלק וטוב
צומת סירקין , פניה שמאלה ומתחיל טיפוס מתון הבייתה
עכשיו זמן לשחרר ממש
דיווש בקצב רגוע
לא לוחץ , רק מוסבב
הילוכים קלים יחסית , הכל זורם בכיף
עוצר ליד הבית
50 קילומטרים בדיוק , שעה ו 53 דקות  ממש ממש מרוצה
קצב מעולה , בעצם יותר ממעולה

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה