יום שלישי, 28 בינואר 2014

שיגרה

אחרי ברווט 200 , ידעתי שעלי לחזור מהר ככל האפשר לרכיבה שיגרתית ונעימה
כלומר לשיגרת האימונים הרגילה שלי
ברור היה לי שבשבת שאחרי הברווט , לא אוכל לרכוב , הן מסיבות משפחתיות ובעיקר מסיבות פיזיות
גם ביום ראשון זה לא הסתדר וטוב שכך 
ביום שני בבוקר , יצאתי לרכיבת אימון קצרה
25 ק"מ רגועים בראש ציפור
התוכנית דיברה על לא ללחוץ
אבל תוכניות לחוד ומציאות לחוד
מזג האויר שהיה על גבול המושלם
והרגליים רצו ללחוץ
אז לחצתי
לקח לי מעט זמן להתאפס על האוכף
כמה שניות עד שהסתדרתי לתנוחת הרכיבה הנכונה
וכמו שאני רגיל , אחרי הקפה אחת התחלתי ללחוץ
זמנים של פחות מ 4 דקות ו 15 שניות להקפה ואט אט קיזזתי כמה שניות ועוד כמה שניות
עד שהצלחתי להגיע ל 3:55
זה הרגיש לי טוב

הרגליים רצו ללחוץ עוד
אבל הראש ניצח
ולא נסחפתי לזמנים מהירים יותר
אחרי 50 דקות ו 12 הקפות , הרגשתי נהדר
וזהו
היה כיף להתחיל להתאושש
ונראה שהרגליים חזרו לעצמן


שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה