יום ראשון, 13 באפריל 2014

החלום שלו - החלום שלי

יש רכיבות שהן חלום
רגעים קסומים
אין קשר להמהירות

אין שום קשר למקום
ובוודאי שלא לקושי

רכיבת הורים ילדים בחוג הרכיבה של שגב
משהו ששגב מחכה לו כבר זמן רב
סוג של חלום קטן שלי וחלום גדול שלו

חלום של לרכוב עם אבא

יום ששי
11 בבוקר
הורים וילדים מתקבצים במתחם אם המושבות בפתח תקוה

מתחילים להתארגן
תידרוך קצר של עינב
וקדימה , לדרך

המסלול מתחיל בקטע חולי שדורש הרבה ריכוז מהילדים וגם מההורים
לא חולף זמן רב ומגיעים לדבר האמיתי
רכיבת שטח

מסלול על הירקון ( לא פארק הירקון )
חוצים את נחל שילה
שגב בין חבריו
אני קצת מאחור
עם הכניסה לשטח האמיתי , צמוד לנחל שילה
אופני ה xc שלי מרגישות ברוח חדשה
( ליתר דיוק - ניעור אבק )
שגב טס קדימה
אני לא מצליח לעמוד בקצב שלו
הוא ממש עף קדימה , תענוג להסתכל
אני יודע שהוא רוצה להרשים אותי

ולמען האמת הוא לא צריך לעשות את זה
עוצרים לרגע לראות צבי מיים
עינב מסביר קצת על השטח והמקום

החבורה ממשיכה לנוע
נחש ארוך של רוכבים בגילאים שונים
עוברים את נחל שילה ונצמדים לירקון
יש מעבר מיים נחמד , חיבור בין נחל קנה לירקון
הילדים עוברים בזה אחר זה
משפרצים מיים ומחייכים

שגב בין הראשונים
ואני קצת אחריו

עוד קצת ועושים הפסקת אוכל
פינה מוצלת
והרבה אוויר נעים
הסבר על עוד מעבר מיים שונה בתכלית מהקודם
וקדימה
הילדים חוצים אחד אחד
עינב ושלום - צוות ההדרכה מוודאים שכולם יחצו בבטחה
ואז מגיע גם תור ההורים
נרטבים קצת , זה כיף

חוזרים לשביל

שגב ממשיך לדחוף קדימה
עכשיו אני צמוד אליו
רוכבים זה לצד זה ומשוחחים
עינב לפניינו

מצלם
המסלול מסתיים
עוצרים
חם
הילדים עייפים
וגם ההורים

מרוצים מהריכבה ומהאווירה

שגב מאושר
וגם אני

שרון :-)





תןודה לעינב גטריידה על התמונות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה