יום ראשון, 13 באפריל 2014

שיוט של שבת בבוקר

6:05 מקליק
חימום רגוע 
עובר דרך קרית אונו 
צומת סביון , טל מחכה לי
יוצאים קדימה
אני חלש יחסית , זו התחושה
הקצב נעים וכיפי
טל חזק ממני בהרבה וזה לא מונע ממנו לרכוב בקצב רגוע ולהתאים את עצמו אלי
עד גינתון אנו במוד חימום
פונים שמאלה ומתחילים לטפס לכיוון מודיעין
הטיפוס עובר בנעימים
יש כמה רוכבים מהירים 
כמה אומרים שלום
שומרים על קצב רגוע
ושומרים על הרגליים
טל יוצא לכמה אינרוואלים בטיפוס
סוגר פערים על רוכבים מהירים
אני שומר על הקצב שלי 
זה מרגיש חלש אבל בפועל זה קצב סביר למדי 
בצומת שילת מחליטים להמשיך עוד טיפה לתוך מכבים/רעות
פניה ימינה 
כביש מישורי רגוע ונעים
קריר למדי ואפור
שניים או 3 רוכבים עוקפים אותנו
הדרך מתפתלת מעט יש כמה טיפוסים קצרים בשיפוע בינוני + ויש אחד קצת תלול יותר
והנה מגיעה הירידה
חיבור לכביש 3
שני מנגשים טיסים קדימה

טל משחק איתם אבל נשאר מאחור
והנה הקיר של פארק קנדה
זה נראה קשה
זה קשה
אבל זה הרבה יותר קל משזה נראה
קבוצת רכיבה כלשהי עוקפת במהלך הקטע הקצר
ושני אוטובוסים אחריה
לא ממהר
שומר דופק נמוך ונהנה מעצם הטיפוס

טל מחכה לי למעלה
הירידה לכיוון לטרון מהירה מאד
מחליטים להמשיך לכיוון נחשון ושם לעצור לקפה ומאפה
הירידה לכיוון נחשון מהירה כרגיל
מחליפים מיקומים פעם פה ופעם שם

קרואסון ותה לטל
אספרסו קצר וקוראסון לי
יושבים בכיף
משוחחים על שטויות של רוכבים




הגיע הזמן לחזור הבייתה
טיפוס רגוע על כביש 44 לכיוון יער המגינים
יש רוח ולא מאד קלה
יש כמה רוכבים קדימה

אנו עוקפים אותם בקלילות שמפתיעה אותי
לקראת רמלוד מתגלה רוח מכיוון צפון מערב בעוצמה בינונית
הדרך חזרה לא תהיה קלה , כך זה נראה
אנו ממשיכים בשלנו
נהנים מהקצב
עוד קצת וכבר נתבג
מכאן זה כבר שיחרור
אני בוחר להמשיך עם טל על 461 עד צומת סביון
הוא ימשיך לדרכו ואני לדרכי
נפרדים בחיוך
משלים מקטע שיחרור אחרון
הרגליים אומרות מספיק
המצברוח מרומם

10:25 - פתח תקוה , זהו , הסתיים להיום :-)

בהחלט דרך נהדרת לסיים שבוע שהיה לא פשוט בכלל

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה