יום שבת, 27 בספטמבר 2014

Col Du Beit-Arie

מבין מסלולי הרכיבה בהם אני רוכב באופן קבוע
יש מקום אחד שהוא הבית האמיתי שלי
לא , זה לא ראש ציפור ( למרות שאני מבלה שם לא מעט שעות והמון המון הקפות )

זה גם לא המשולש
המקום הנחמד והפסטורלי הזה הוא כביש 465 
בפי הרוכבים , המקום מכונה - הטיפוס לבית אריה 
את הטיפוס עצמו תיארתי בבלוג פעמים רבות
בלקסיקון שלי , יש לו גם שמות שונים
אפשר להגיד שהוא האספרסו הרכיבתי שלי
קצר , כואב מריר ומתוק גם יחד
וכשהוא מסתיים יש ירידה מהירה ומתוקה לקינוח


תיאור הרכיבה של היום , לא מכיל יותר מידי דרמות
יצאתי עייף למדי , אחרי שבוע עמוס שכלל גם ארוחות חג , גם טיול משפחתי נחמד עם הרבה טיפוס רגלי
וגם לא מעט רכיבות
למען האמת לא ידעתי אם אראה זריחה
אבל בכל זאת זכיתי ( וגם אתם )
אחרי חימום מחושב מאד בטיפוס לגבעת כח
נכנסתי ל Col Du Beit-Arie , רגוע מחושב לא מנסה לשבור שיאים אלא פשוט להנות מהטיפוס
מטפס לאיטי , לפני כן עוד זכיתי לניפנוף שלום מ"לאה" , מכרה וותיקה מעולם הרכיבה
הטיפוס מלא רוכבים
צבעים שונים של אופניים וחליפות
תענוג לעין וללב
הגעתי למעלה
עצרתי לדקה לססדר משהו קטן במעביר הקדמי ( כיוונון עדין )
הירידה חולפת רגוע
נותן למהירים לחלוף
לא ממהר לשום מקום
מסיים את הירידה וסב על עקבותי
מטפס לאט , שקוע בתוך עצמי
נהנה מהשקט ומהשלווה שלי
זה החמצן של השבוע , זה הרוגע מכל העומס
זה הכיף שלי 
מסיים את הטיפוס , מניף אגרוף באויר , 100
100 פעמים שטיפסתי מהצומת למטה ועד למחסום
עוצר בטרמפיאדה , מחליף כמה מילים עם כמה רוכבים במקום
אחד מהם מצלם אותי

חטיף אנרגיה ויוצא מטה
רגוע מנסה לעכל את המספר 
100 פעמים 
לא אכפת לי מהרוח הדרומית
לא אכפת לי מהעומס של השבוע האחרון ולא מהעומס הצפוי בשבוע הקרוב
מרוכז ברכיבה , בכביש , בדרך , ברוכבים שסביב
חוזר הבייתה דרך עינת , בלי לעצור לקפה

מאושר , שמח
מרוצה מההישג האישי שלי

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה