יום ראשון, 12 ביולי 2015

שגרה של קיץ

בוקר שבת אפור אין ממש זריחה
מסלול שיגרתי פחות או יותר
יוצא מהבית באור ראשון
פוגש את אלי בטייסים
הכל שיגרתי 
ה Zero נעות על האספלט בצורה הכי חלקה שאפשר
צמיגי ה Continental אוחזים נהדר
הדרומית בדיוק כמו שבוע שעבר , מורגשת אבל לא מפרקת
ברמלוד פונים שמאלה 
הדבוקה של רוכבי ראשון חולפת ופונה לכביש 40 צפונה
קצת אחרי הגשר אני מבחין בבועז ידידי , בוקר טוב עם חיוך ואנו ממשיכים קדימה
שתי רוכבות עוקפות אותנו קצת לפני הפניה ל 424 הן פונות ואנו אחריהן
נוצרת רכבת לא רשמית
אני מזהה רוכב כביש על אופני שטח  יוגב מהפייס , משוחחים
הדבוקה הקטנה הזו מנהלת שיחות בוקר נעימה
אני עובר מעט קדימה כדי ליצור קצת סדר
לקראת הכיכר של כפר בן נון , יוגב והרוכבות עוברים קדימה
אלי ואני ממשיכים בקצב הרגוע שלנו
הירידה לכיוון נחל נחשון היא לא המקום הטבעי שלי
היציאה מהפניה למטה ימינה לעומת זאת היא בדיוק המקום שלי ללחוץ
קידנס גבוהה וקדימה
40 קמש בעליה מול הרוח , תענוג
ממשיכים לכיוון לטרון , אבל לא נכנסים לאלונית
ימינה לכביש 3
רוח צד וקטע מהיר , שילוב לא פשוט
הקצב עולה מאד , שומר על קידנס , רגוע אבל מהיר
הדבוקה של Xtem נראית בצומת נחשון , דבוקה ענקית שעומדת סטטית וחוסמת חצי כביש ........
7 דקות קסומות חלפו ואנו כבר על 44 , מתחילים להתארגן לטיפוס ליער המגינים
מוריד 2 הילוכים ומעלה קידנס , שיטה שתמיד עובד לי
הדבוקה של Zone 3 ממול , חתיכת דבוקה
רוח גבית קלה , מסובב מסובב מסובב
הטיפוס הזה אינו קל אבל גם לא ממש קשה
לאט לאט מעלה עוד טיפה ועוד קצת לחץ
שקט מסביב
שומע את ה Gp4000 נאנק כדי לשמור על אחיזה
האם זה פנצ'ר ?לא ברור , הרעש ממשיך ומחריף מעט ככל שהטיפוס מתקדם
מבט לאחור , אלי רחוק למדי
מחליט שכשאגיע לשיא הטיפוס , אבדוק מצב
מגיע למעלה , עוצר , בודק , אין כלום , הכל תקין
אלי מגיע ואנו ממשיכים
מכאן זו ירידה מהירה לכיוון רמלוד
פה ושם מחליפים מיקום , אני במוד של לשמור על קצב מתון ומעדיף להכתיב את הקצב שטוב לי
ברמלוד פונים ימינה , ממשיכים באותו מוד
רוכב יוצא מכביש 443 ופונה ימינה ל 40
אנו כחצי קילומטר מאחוריו ולאט לאט סוגרים פער

ביציאה מצומת לוד מרכז הוא פתאום נופל
עוצרים לסייע
הוא לא נפצע , האחורי שלו ריק מאויר
צוות עבודה משולב
תוך כמה דקות הוא כשיר לתנועה
שיחה קצרה ונראה שהוא יחזור עם אלי בחלק האחרון של הרכיבה
בצומת אלעל אני נפרד משניהם לשלום
ועולה לכיוון גבעת כח
הטיפוס של טירת יהודה קליל היום , שומר קידנס גבוהה ומטפס לאיטי
יש רוכב שנמצא כ 100 מטרים לפני , לא במצב לסגור עליו ואין גם שום סיבה
הירידה לכיוון עינת מהירה למדי
הכל שיגרתי
בצומת של ראש העין אני נאלץ לרדת לאיזור הפחות נקי של האספלט 
אני לא רוצה לרדת לשם אבל רכב שחולף לצידי לא משאיר לי הרבה ברירה
200 מטרים מאוחר יותר והקדמי משמיע רעשים חד משעמיים
חסר קצת הרבה אויר
עוצר ומבצע נוהל פנצ'ר מהיר
7 דקות ואני חזרה בתנועה
עוד 3 קילומטרים לסיום היום
מסובב רגליים בקצב מהיר לוקח אויר ומסיים רכיבה נהדרת
היה פשוט תענוג

ומאחר ומספרים חשובים לפעמים
אזי הנה כמה
מרחק 85 ק"מ
זמן ברוטו 3 שעות ו 45 דקות
זמן נטו 3 שעות ו 27 דקות
טמפרטורה ממוצעת , 22 מעלות

היה אפור וכיפי

שרון :-)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה