יום שלישי, 14 ביולי 2015

רכיבה פיצוץ

אימון של אמצע השבוע
ראש ציפור אחרי השלמת הסלילה
ואני במוד של לעבוד 

מתחיל את הבוקר בחימום
יש איזה רעש לא ברור מכיוון הגלגל האחורי
לא מצליח להבין את הסיבה
עצירה ואני מחפש את המקור ללא הצלחה

הכל חלק , ממשיכים
הרעש נעלם
הקפה ועוד הקפה
תופס רכבת ומתחיל לטוס
כמה הקפות מהירות והגיע הזמן להוריד טיפה עומס לפני הסט הבא

מילה פה ושם עם חברים
ההקפה נראית טוב מאד , האספלט חלק ונעים
מתחיל את הסט ומשהו מרגיש לי פחות טוב
ההספקים דווקא נראים לא רע
אבל יש רעד מהאחורי
מוריד טיפה עומס והרעד נעלם
מעלה שוב והכל בסדר
הקפה ועוד אחת , קצב טוב
מגיע לקראת סוף הסט והרעד מופיע בכל העוצמה
מוריד עומס והוא נעלם , משלים פניה ועוצר בצד
מבט על הגלגל האחורי ונעשה לי שחור בעיניים
הצמיג עבר בנקודה מסוימת את החישוק
הפנימית מציצה לה גם 
לע חולפת שניה ו Booooooooooooooooooooooommmmmmmmmmmmm
הפנימית מוסרת את נשמתה לבורא עולם 


הצמיג מרגיש בסדר
מבין שזהו זה , האימון הסתיים
אין לי כוח להחליף עכשיו פנימית רק בשביל להשלים עוד הקפה אחת של ראש ציפור


הרכיבה הייתה בהחלט פיצוץ
תרתי משמע

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה