יום ראשון, 22 בספטמבר 2013

רוח גבית

קצת לפני 6 בבוקר טיפטוף גשם קצר
היורה ? לא , ממש לא
סתם טיפטופון
מתחיל התארגנות רגועה
הקפה מחכה לי
7:00 יוצא לכיוון גבעת כח
חימום רגוע
מחשבות 
האספלט מעט רטוב
בדרך לצומת סירקין אני עוקף רוכב אחד על צ'ינלי בשחור
פונה ימינה בסירקין 
רוח דרומית , לא מניחה לי לרגע
יש רוכב לפני , אני סוגר עליו לאט לאט 
700 מטרים בערך , 500 , 150 ........
בצומת בדק , פונה שמאלה , ממול דבוקה ענקית של רוכבים Kov2max , לא מזהה את הקבוצה אבל הכתובת נראית בצורה בולטת
הם פונים ימינה
יש עוד רוכב לפני , לא ההוא אל אחד שהגיע מכיוון הטייסים , לבוש בחליפה אדום לבן 
אני יושב עליו
נראה שנוכל לשבת על הקבוצה הזו
אבל הם עושים פניית פרסה וחוזרים לכיוון נתבג
אני מטפס עם הרוכב את כל 4613 , עד הצומת
ההוא פונה ימינה ואני שמאלה לכיוון גבעת כח
האספלט רטוב קלות
הרוח בגב מורגשת מאד
שני רוכבים עומדים בצומת ועד אחד מצטרף אליהם
עוקף אותם ומתחיל לצלול לכיוון אלעד
כמה רוכבים בצד השני
האספלט רטוב מעט
בשילוב עם רוח גבית חזקה ושיפוע של 6 % בערך
הרגשה לא הכי בטוחה
מלטף קלות את הבלמים 
מקפיד לא לחמם את החישוקים יתר על המידה 
ומאידך לא להיות מהיר מידי
רוכב נגש עוקף אותי בקלילות
אני בקצב שלי , כשהשיפוע מתמתן הכביש נראה נראה יבש יותר
מתחיל ללחוץ
הדופק עולה בהתאם
יש רוכב לפני , עוקף אותו דיי בקלילות
הקצב מהיר , הרוח דוחפת
הרגליים נעות בקצב מהיר אבל לא מידי
חולף בזריזות את עינת זורם ימינה על 444
המקטע מהיר למדי
במחלף של כבישים 5 ו 6 עומדים כמה רוכבים 
אין זמן לעצור
הרוח בגב ממשיכה לדחוף
עוד קצת ואני פונה לכיוון נווה ימין
מתחיל להרגיע
יש קצת רוח צד , רק קצת
זורם שמאלה לכיוון מחלף איל
זה יהיה סוף המקטע שלי 
מטפס עד מחלף איל 
נרגע ויורד חזרה
אל תחנת הדלק
מכאן יש לי קטע מנהלתי בסופו אפגוש את נורית והילדים
מרגיש נהדר
רגוע ושלו
ועכשיו אפשר להרענן בבריכה

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה