יום חמישי, 5 בספטמבר 2013

שנה טובה

אספרסו ראשון של שנה חדשה
איזה כיף להתחיל כך את השנה
יושב ומכין את עצמי לרכיבה
הטקס מוכר וקבוע
אבל בכל זאת יש שוני
מקנח את האפסרסו בעוגת דבש טעימה
לובש חליפת רכיבה וורודה
הכנות אחרונות
ה Basso בכחול בוהק רוצות כבר להכנס לתנועה
מקליק , בועז מחכה לי בצומת ליד הבית
מתחילים רגוע
שביל איטי וצר שמוביל אותנו לכביש 40
כביש 40 חימום רגוע מאד

אני מודע לכך שאסור לי למשוך חזק יותר מידי על ברך ימין
חשוב לשמור עומס אבל לא עומס חזק מידי
בועז קצת מאחור
קצת מוזר לי מאחר ובועז חזק ממני משמעותית
בצומת טייסים מחכה לנו אלי 

אני לא מסוגל לעמוד בפני הזריחה
פשוט יפה

ממשיכים
עברנו את החימום והקצב עולה מעט
הרגליים מרגישות נהדרת
גם ברך ימין לא כואבת 
אחרי נתבג אנו בקצב שלנו
אלי מבקש לעצור , פנצ'ר , 10 דקות ואנחנו שוב בתנועה
דבוקה בחליפות פוקוס  עוקפת אותנו
ממשיכים על 40 , יש לנו מקטע ארוך למדי על הכביש הזה היום
קצת אחרי רמלוד ואלי עם פנצ'ר שני
הוא מחליט להזמין חילוץ 
בועז ואני מוודאים שיש לו דיי מיים
ממשיכים בקצב שלנו
בצומת בילו נכנסים לתוך עקרון , קצת ניווט בישוב ואנו על כביש 411
זהו אחד הכבישים הקסומים
הוא מתחיל בטיפוס מתון ואחרי 2 קילומטרים יש 2 אמבטיות ובמהשך להן מגיע הקטע המיוחד
טיפוס רגוע בין כרמים לשדות כותנה 
אוויר נעים מלווה אותנו
הקצב לא מהיר
מוציא חטיף אנרגיה ומחסל אותו בקלילות
אני פשוט נהנה מכל מילימטר
ה Basso Zero.9 מתגלות כחברות נהדרות לרכיבה
וצמיגי הGp4000 החדשים אוחזים נהדר , בהחלט תענוג
בועז תפס קצב עם רוכב לבוש ב Maglia Rosa
אני בשלי , קצב מתון ומחושב , לא מעמיס שומר על הברכיים , לקראת סוף הטיפוס , השיפוע מחריף לכיוון 6% , אני על הפלטה הקטנה ומקפיד לעבוד חזק יותר עם רגל שמאל

באחת השיפוע הופך לירידיה תלולה ומהירה
שומר קו ונע מצד לצד
צומת חולדה כבר כאן , בועזר מחכה לי , פונים שמאלה לכביש 3 למקטע קצרצר , נחשון כבר כאן

עצירת קפה , אספרסו קצר ומיני קרואסון
זמן לצילום 
קדימה , טיפוס אחרון להיום 
הטיפוס ליער המגינים / כרמי יוסף
שיפוע תלול למרחק קצר
אני מזהה שני רוכבים לפנים
בפועל מדובר ברוכב ומחליק רולר בלייד , שניהם איטיים ממני
בועז זורם בקצב שלו , קצת מאחורי ואז עוקף
בדרך נעקף על ידי רוכב או שניים
עוד טיפה ואני למעלה
העברת ההילוכים חלקה כמו חמאה , לא יאומן כמה שזה מסייע לשמירה על קצב
אחרי יער המגינים יש עוד טיפוסון קטן , מתון וכיפי , עד הכניסה לפדיה
רוכב לבוש שחור על שילדת בוטקיה מרשימה  עוקף אותי במהירות
אין מצב שאני אשב עליו
בועז מחכה לי בטרמפיאדה מול תחתנת הדלק
הרוכב בשחור מאט , כאילו מחכה
כמה רוכבים חלקם בחליפות של דינמו רייסינג עוקפים אותנו
השחור ממשיך איתנו
ואחרי כקילומטר מתיצב לצידי וצועק לי , קדימה שב עלי בוא
מסביר לו שאני לא בקצב מהיר אבל הוא בשלו

פותח לי חריץ באוויר 
המהירות הופכת לטיסה 45 עד 47 קמ"ש
אני מאבד את הזנב שלו בטיפוס לגשר של כביש 6
בועז יושב עליו
ברמזור של נשר הם עוברים  ואני מאבד את שניהם
יש לי אדום ואין חוכמות
פונה ימינה אל כביש 40
הקצב עולה ועולה
מרגיש נהדר
לא לוחץ יותר מידי
הברך קצת מציקה 
חבורה שעקפה ברמלוד עומדת בצד
עוד כמה רוכבים חולפים ממול
דיי מפתיע שאין הבוקר המון רוכבים
בצומת אלעל , בועז מחכה לי
מסתבר שהרוכב בשחור על הבוטקיה , הוא אולג סרגייב - אלוף הארץ
והוא משך את בועז על מהירויות של מעל 50 קמ"ש במישורי , כאילו אין מחר
מדברים קצת
רוכבים רגוע , בצומת הטייסים מתחילים שיחרור רגוע עד צומת שעריה
מכאן יש עוד טיפוס קצר מקביל ל 471
אני משחרר לגמרי
מרוצה מהיום ומהקצב
רכיבה מעולה
הכל פשוט עבד טוב

שנה טובה 

שרון :-)






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה