יום שישי, 7 בפברואר 2014

האסימון מתחיל ליפול - מסקנות ותובנות

שבועיים בדיוק חלפו מהרגע בו סימתי את ברווט 200
סימתי אבל לא ממש סימתי

שבועיים זה הרבה זמן להמון מחשבות
מחשבות , תובנות הבנות מטרות חדשות , שינויים ובעיקר זמן טוב לעכל את הדברים

אתחיל מהסוף
לא נכשלתי
רכבתי מעל 200 קילומטרים בשוט אחד 
טיפסתי גובה מצטבר שמעולם לא הגעתי אפילו קרוב אליו
טיפסתי קירות שמעולם לא טיפסתי ולמען האמת גם לא ניסיתי לטפס

נשמע טוב , אולי טוב מידי
אז לא הכל מושלם
ויש  הרבה מה לשפר
נתחיל בנושא הכי כואב , ניווט
הכרת המסלול
לא , ממש לא הכרתי את המסלול
נכון שהמקום בו פיספתי היה ידוע מראש כבעיתי
ובכל זאת , תחקיר מעמיק יותר היה משנה את הדברים

נקודה שניה בה פיספתי נגעה בבחינת התוואי ורמת הקושי

התעלמות וחוסר מחשבה , הביאו אותי לפספס את הטיפוס של נחל דליה
קשה לי להסביר כיצד איבדתי את הסגמנט הזה , למרות ההיכרות  המעמיקה שלי עם האיזור
יכול מאד שלא ההתברברות הגדולה , אלא דווקא הפיספוס הזה , הם שהביאו אותי לא להגיע למוחרקה
ואולי לא 
מה שבטוח , מדובר על פיספוס ששווה 400 מטרים של טיפוס מצטבר וזה המון 

ומכאן אלך שוב לדברים טובים
אני מרוצה מאד מעצם ההחלטה לא לטפס עד למוחרקה
ברור לי לגמרי שעם הייתי מגיע למעלה , לא הייתי מסוגל לחזור עד לעינת בחתיכה אחת
וזה למעשה מראה שאני מדוע למגבלות שלי מחד ומאידך מבין מהן המטרות שלי

אני מאד מרוצה מבחירת הציוד 
האופניים התאימו בצורה מושלמת לתוואי ואין צורך לשפר אותן 
גם הביגוד הוכיח את עצמו על הצד הטוב ביותר
וזה חשוב מאדדדדדדדדד
היה נח להתקלף בזמן ,לעטות שכבות בזמנים שבהם היה צורך בחזרה
לא איבדנו על זה זמן ונושא הנוחות היה על הצד הטוב ביותר
12 שעות באוכף ללא כאבים משמעותים = ביגוד מעולה

ומה לעתיד
כרגע אני עדיין מתאושש
הגוף חזר ל 99 אחוז וחסר עוד טיפה כדי להגיע ל 100%

בקרוב אתחיל לבחון כיצד לשפר את יכולת הטיפוס שלי 
אני אמנם מטפס לא רע ביחס למה שטיפסתי לפני שנה 
ובכל זאת , רצוי לשפר את הפן הזה
 בקיצור , בקרוב אטפס שוב לנס הרים

מעבר לכך , אני מתכנן רכיבה מישורית לגמרי במסלול מעניין שיהיה באיזור הדרום
מתי , בעוד כמה חודשים
חשוב לשמור על היכולת לרכוב מעל 120 ק"מ מפעם לפעם
בעיקר בפן של התנהלות
מקווה שהפעם יצטרפו אלי שניים או 3 רוכבים
ואם לא אז גם לבד אני מסוגל לרכוב מרחקים של 140 ק"מ ויותר

וכמוב שלא אוותר על רכיבות ה 80 פלוס , על בסיס של אחת לחודש 

תזונה 
נקודה חשובה בפני עצמה
הן בברווט והן ביומיום
כנראה שחלק מהשיפור  יגיע באמצעות תזונה נכונה
אולי לגלח 2 או 3 ק"ג ממשקל גופי
ובמקביל , חשוב ללמוד להכין את הגוף טוב יותר בשבוע שלפני רכיבה גדולה 

ודבר אחרון
זו לא הבטחה או אמירה
אבל את החשבון עם ברווט 200 עוד אסגור
מתי , כנראה שרק אחרי יומולדת 41

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה