יום שישי, 28 בפברואר 2014

האהבה הישנה

חודשיים בערך
כן כן
חודשיים שלא טיפסתי למחסום בית אריה
מסלול שהוא הבית שלי
המקום שחוצמראש ציפור , רכבתי בו יותר מכל מקום אחר
ובכל זאת דברים התגלגלו למצב שבו לא הצלחתי להגיע לטיפוס הנחמד הזה


הבוקר החלטתי לשים לזה סוף
בוקר רגוע
יום ששי של תחילת האביב
יצאתי ב 8 מהבית
חימום רגוע על כביש 40 , לא דוחף חזק
שומר רגליים ונהנה מהנוף
ברגע שפניתי לכיוון ברקת  , הכל השתנה
הרוח המזרחית מורגשת
הנוף ירוק מהמם
שדות ירוקים
שדות בצהוב של חרציות שקורנות מאושר
איזו תחושה נהדרת
הטיפוס לכיוון גבעת כוח חולף בשלווה מדהימה
לא מנסה לדחוף למקומות שאני לא מסוגל
פניה ימינה לכביש 465 והכיף האמיתי מתחיל
שיפוע של 9% , קטע קצר ואז זה מתמתן
אני כל כך אוהב את זה
זה לא קל , זה הכל בראש
מדיטציה עמוקה
מדיטציה מודעת
מטפס ונהנה
החורש שנשרף מתישהו בשנה שעברה , נראה יפה וירוק
רקפות סביב העצים
ומאי שם שקדיה
נעים לי , באמבטיה עובר למוד טיסה
זה מהיר וכיף
ואז שוב טיפוס בשיפוע תלול
המדיטציה נמשכת
תענוג
הקטע המהיר מגיע
שטוח מהיר ושקט
טיסנים מרעישים ומפריעים את השלווה בה אני מצוי
עוד טיפה והטיפוס מסתיים
מסתובב ויורד
התחושה נהדרת
הרגליים רוקדות בקדנס מהיר
שומר קו ולא נסחף יותר מידי
חשוב להיזהר מרוח הצד באמבטיה
רוכב על אופני Scott עוקף אותי וממשיך בדרכו
שיר מתנגן בראש
הבלדה על ארי ודרצ'י
"איך שהם רוקדים זה משגע , סטפס כאילו לא שמעת ............ "
כנראה שזה בהתאם לריקוד הבירכים
פניות ה s המהירות מגיעות
נע מצד לצד
מבט לתוך הפניה
מנסה לשמור כמה שיורת מהירות
שריקת הרוח פשוט מהממת
עוד קצת ומגיע עוד קטע של טיסה ישירה מטה
מרגיש מאושר
מבט בגרמין אומר שיש לי מספיק זמן
מפנה את מזלג ה Basso  שמאלה ומבצע פנית פרסה ברמזור
וקדימה , שוב לטפס
לאט ובטוח
מחליט לטפס הפעם לאט יותר
לא ללכת עד הסוף
מבט קבוע על הגרמין , מוודא דופק
המדיטציה בעיצומה
הצבעים מרהיבים
שקוע כולי בחוויה
עוד דקה ועוד דקה
אני למעלה
רעש הטיסנים מוציא אותי מהחוויה השקטה שלי
סב על עקבותי וקדימה ....... למטה
שקט מוחלט
שריקת הרוח
צבעים מרוחים
לטיפות קלות של רוח צוננת על החזה
לטיפות נעימות של שמש חורפית
עוד קצת עוד טיפה
השיר ממשיך לחדור דרך ראשי
הבירכיים עולות ויורדות
חולב את טיפות המהירות האחרונות
לוקח לגימות קטנות של אושר
נזכר במערכון של ארץ נהדרת מהשבת האחרונה
צועק בקולי קולות , אין על החיים האלו
כן כן, אין על החיים האלו
חיים שנעים בין משפחה לרכיבה לעבודה לעוד רכיבה לעוד זמן משפחה וכו ............
מרוץ יומיומי שלא נגמר


עוצר בצומת וממתין לרמזור
פונה שמאלה , ירידה מהירה לכיוון ברקת
עוד מנה של עונג
הרוח , הצהוב
יש שיגידו שזו התמכרות
מבחינתי זו ההתמכרות לחיים
צומת בדק מגיע
פניה ימינה , שיחרור רגוע
רוכב של zone 3 על אופני trek speed concept חולף אותי במהירות
לא מנסה להצמד
זה לא שיש לי סיכוי
זה בכלל לא רלוונטי
אני במקום הפרטי שלי
רוצה להיות לבד
להנות מהשדות והצבעים
עוד קצת ואני כבר ליד הבית
עוד טיפה
עוד ........... נגמר

רכיבת כיף
פעמיים אספרסו קצר
תענוג אמיתי

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה