יום ראשון, 23 במרץ 2014

אני שפן סלעים ? לאאאאאאא

יום ששי אחה"צ
מכין את הBasso לרכיבה
בדיקה קטנה ומתגלה כבל הילוכים שועמד להקרע
בדיקה נוספת ונעשה לי שחור בעיניים
השיפטר מחליק

מחשבות , בדיקות
מחליט לעבור לאופני ב ה Cinelli הכתומות והיפות שלי
אופניים שבקרוב יוחלפו באיטקליות אחרות 

כרגע הן כאן

שבת 6:00
מקליק ונכנס לתנועה

חימום רגוע עד צומת סירקין
ימינה , קטע מנהלתי ארוך , רכבתי אותו פעמים רבות
אין בו משהו מיוחד
משלים חימום

מחשבות האם לשנות משהו במסלול ה90 ק"מ שתוכננו
כרגע נשאר עם התוכנית המקורית
ברמלוד ממשיך ישר על כביש 40
העבודת במחלף לא מפריעות
השמיים אפורים
רוכבים , כמעט ואין
שמאלה בצומת ברנר
כמה רוכבי שטח מחפשים את מסלול הבוץ הקרוב
רגוע
יש רוח אף , לא חזקה אבל דורשת עבודה  , הרבה עבודה ..........
אני עוקף רוכב כביש על רידלי שחורות
למרות מזג האויר הנעים והכביש הרגוע
אין בו רוכבים
אני אוהב את הכביש הזה , כביש 411
הוא כולל כמה טיפוסים רגועים ונעימים לצד ירידה אחת מהירה וטכנית

והנוף , תמיד יפה 
לקראת צומת חולדה עוקפים אותי שני רוכבים
הרוכב על הרידלי ועד רוכב על ספשליזד אלז אדומות
בצומת שניהם פונים שמאלה וגמני
תופס מיקום מאחוריהם , רגוע
הרוח בשלה , רוח אף לא חזקה אבל גם ממש לא נעימה

מחשבות האם לעצור לקפה בנחשון או להמשיך עד לטרון
שני הרוכבים שלפני פונים ימינה
השעון מראה שעה ו 45 דקות
המרחק עד לטרון הוא 5 ק"מ
מחליט להמשיך עד לטרון


כביש 3 הוא כביש שבעבר ממש שנאתי
כיום אני מיודד עימו קצת יותר
ובכל זאת ברוח הזו ועם שילדת ה Cinelli Expeirance הקשיחה זה פחות נוח  במיוחד המעבר על לוחות הבטון
לאט לאט אני ממסיים את הטיפוס המתון לכיוון לטרון
הירידה בסוף עוברת לי בקלילות
פונה שמאלה ומיד ימינה לתחנת הדלק
כבר בכניסה , עוד לפני שהגעתי לבית הקפה אני מבין את השגיאה
בנחשון תמיד רגוע בקפה
אין תור
וכאן , בלאגאן שלם
שני אוטובוסים הגיעו
עמוס , אין מקום בתוך האלונית

מחשבות לגבי ההמשך , אולי לוותר על הקפה

עוצר
על ספסל יושבת חבורת רוכבים שאני מכיר
גילי רוזנשטיין , חיים ליבוביץ ועוד כמה רוכבים שפגשתי פה ושם
ממתין כמה דקות וקונה קפה ומאפה קטן
יושב עימם דקה או שתיים


חיים מצלם אותי 
גילי שואל אם אני מצטרף אליהם לחזור , דרך מודיעין
אני מוותר בנימוס
גילי וחבורותו רוכבים מהר , מהר מידי עבורי


מקליק ויוצא
נע באיטיות ומסדר תנוחת רכיבה
ממש ביציאה גילי רוכב לצידי , Orbea נגש בשחור , בהחלט מרשימות , קצת מפחידות ...........

"אני מבין שאתה לא באי איתנו"
אני בשלי , לא , לא פעם
אתה שפן הוא מפטיר לעברי

שפן סלעים ............

אני , כן כן , שפן , אבל בקצב שלי

נפרדים לשלום
יורד לכיוון נחל נחשון

שני כלבים רצים על הכביש
קצת מפחיד לראות כלב רץ במהירות של 20 קמ"ש ויותר
למרות שזה בכיוון התנועה שלי ולא מולי
הטיפוס לימ"מ עובר בקלילות
לא דוחף חזק
שומר דופק ונהנה מהקצב


הרוח התהפכה והיא מגיעה מלפנים
הקצב במורד עדיין מהיר , מהיר אבל לא  מהיר מידי

מרגיש טוב
העיקולים הקטנים של כביש 424 , ממש נהדרים

פונה אל כביש 44 לקטע קצר ומיד ימינה לכביש 40
רוח צד שמתחזקת לה לאט לאט
לא קל אבל גם לא קשה
השמש יצאה וקרניה מלטפות אותי בעדינות
אחרי נתבג עובר למוד שיחרור
ממש כיף
4 שעות ו 90 ק"מ
תענוג של רכיבת שבת

ומילה טובה על ה Cinelli הן אופניים נהדרות , הורדת כוח נהדרת
נוחות טובה , אם כי השיכוח שלהן פחות טוב ממה שמציעה לי שילדה הבאסו

בהחלט אופניים נהדרות שליוו אותי כשנה באופן קבוע ועוד כמה חודשים כאופני ב

שרון :-)




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה