יום שבת, 8 במרץ 2014

הפרעה בי פולארית באפור

בוקר אפור
בוקר של רוחות חזקות

יש רוכבים שיגידו , לא מתאים לי לצאת היום
ויש שלא יותרו ויצאו בידיעה ברורה שקל זה לא יהיה


מאחר ואני שייך לסוג המכור
שרוצה להזריק קצת אדרנלין בכל מצב שהוא

אני משויך לסוג השני

5:50
מקליק ויוצא לדרכי
היציאה מהבית כוללת רוחות קלות מכיוון דרום מזרח

מבין שאני לקראת מלחלמה ושומר כוחות
ביציאה לכביש 40 הרוח מכה ללא רחמים
אין חשבון לשום דבר מלחמה וחשוב לשמור כוחות
חולף בטייסים וממשיך לכיוון נתבג
מעט אחרי התעשיה  האוירית , רואה את אלי ואיציק שמסיימים את ברווט 400
מצדיע וממשיך בדרכי

בצומת רמלוד לוקח החלטה
אני אמשיך עד ברנר ושם אעלה על כביש 411
אמנם תיכננתי 100 פלוס להיום אבל ברוח כזו , זה קצת יותר מידי
רוחות הצד מקשות אבל לא שוברות אותי 

צומת ברנר , פונה שמאלה ומתחיל את המקטע הקשה של היום
קשה , כן רוח אף של 20 פלוס , מלחמה של ממש
כל דיווש הוא מלחמה
הדרך מטפסת בנוף קסום
נוף קסום שצבוע באפור
התחושה היא כאב , קושי , לא להשבר , לא לוותר
הרוח מנסה לשבור וחשוב להיות גמיש מספיק כדי לא להשבר
היקב של חולדה נראה עגמומי משהו
אפור , הכרם גוזמה לא מזמן ואין ירוק
המלחמה נמשכת
שני רוכבים עוקפים אותי בקצב איטי
עוד קצת ומגיע ה s , שתי פניות מהירות בירידה תלולה
אני לא אוהב את  הרצף הזה , הוא לא ממש נוח במיוחד לא ברוחות הצד שמכות ללא רחמים

הירידה לכיוון צומת טל שחר  היא הקלה
לוקח הרבה אויר ומשלים את המקטע הקצר עד צומת נחשון

עוצר ובודק היכן נמצאים רוכבי ברווט 400 , קיוויתי ללוות את חלקם במקטע האחרון עד צומת סביון
אך בפועל הם כבר המשיכו בדרכם


לוקח לי קפה ומאפה בחנות ומתישב לכמה דקות לשוחח עם שני רוכבים
האוירה אפורה , מדברים על הקושי


זמן לחזור לתנועה
משב רוח חזק מלווה בהמון אבק  מגיע מכיוון מערב
האם גם הדרך חזור תהיה מלחמה ?

המשב נרגע בדיוק כשאני יוצא מהתחנה
חוצה את הצומת ומתחיל את הטיפוס ליער המגינים

הקצב מהיר , הרוח בגבי , יש רוכב של Tacc לפני ואני סוגר עליו , סוגר אבל לא מגיע אליו
מגיע למעלה ומתחיל לדחוף מטה
הקצב מהיר מאד

מרגיש שחסר לי גלגש 12 בקסטה , ( מה לעשות אני עובד לרוב עם 13/29 )
ברור לי שאני יכול לפתח עוד מהירות , מצד שני זה כבר לא משנה
הרוח היא חצי גב חצי צד

גשם מטפטף , טיפות גדולות ומלאות בוץ
אחת ועוד אחת זה נמשך 2 או 3 דקות ומסתיים

ממשיך בכיף
ברמלוד פונה ימינה , הקצב עולה עוד יותר
הרוח בגבי , רוח דרומית חזקה למדי
תחושה נהדרת

אפור בחוץ וצבעוני בלב
ההפף הגמור מהחצי הראשון של היום
בצומת אלעל אני ממשיך ישר לכביש 46 , אוהב את הקטע הזה ונהנה ממנו
שדות ירוקים על רקע אפור
פונה שמאלה בטייסים לכיוון סביון
הרגליים עובדות חזק 
הקצב מהיר וטוב
עוד שניה ועוד שניה

עוד דיווש ועוד דיווש
תחושת High 

צומת סביון
פונה ימינה ומתחיל שיחרור
כמה רצים בצד הדרך
הולכי רגל 
אין מכוניות
נכנס לפתח תקוה
האפור באויר
אין כמעט אנשים בחוץ
3 חברה חוזרים מבית הכנסת 
עוד 2 או 3 בעלי כלבים שמטילים טיול בוקר מאוחר
 וזהו זה להיום

רכיבה שהיא שני חלקים
אחד אפור עצוב וכואב
שני אפור מהיר וקליל 

שני הפכים שיוצרים שלם אחד

שרון :-)
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה