יום ראשון, 30 במרץ 2014

Test ride - Colnago Clx 3.0

אופניים חדשות
אדומות / שחורות עם נגיעות בלבד
עומדות ומחכות 
מחכות לרכיבה ראשונה

התרגשות
חששות 

יש משהו מיוחד בלרכוב על אופניים שאני הרכבתי 

מכל מיני סיבות
הזמן שהתאפשר לי לרכוב בו השתב הוא בשעות אחר הצהריים
לא דבר רגיל
וגם מעט מגביל
התנועה בחלק מהכבישים בהם אני רוכב בנוהל שבת , רבה מאד בשעות אלו
לכן בחרתי לצאת מהאירפורט סיטי ולא מהבית

1630
מסיים לבדוק שהכל תקין
קליק ואני בתנועה

הדבר הראשון שהרגשתי הוא נוחות
כמו כורסאת טלוזיה אמריקאית משנות ה 70
שקוע פנימה בנוחות שלא תיאמן
הכל חלק , הכל רך , פינוק של ממש

בצומת אלעל אני פונה ימינה לכביש 46
חימום רגוע
האופניים נעות קדימה בקצב טוב
תחושת הנוחות נמשכת
המערכות חלקות , אין מה לעשות קמפי רקורד , זה מה שאני אוהב וזה מה שיש לי כאן !!!
מתחיל בדיקות בלמים קצרות , נגיעות קלות או קצת יותר חזקות
יש חריקה מסוימת שודרשת בדיקה , עוצר לרגע
מבט קצר על הגלגל ואני מזהה שאחת הרפידות גובהה מידי במילמיטר
אולר כלים , דקה עבודה וזה מכוון

מסיים את כביש 46 ומתחיל לטפס לכיוון גבעת כח
שיפוע של 4 אחוז וקצת
מכיר את המקטע הזה , רכבתי בו פעמים רבות
הגיע הזמן לבחון את ההיגוי במהירות נמוכה יחסית
התגובות טובות
אין נפילה אל תוך הפניה
מרגיש לי צפוי ונוח

הורדת הכוח טובה מאד
אחרי כמה מאות מטרים של טיפוס , הגעתי למסכנה שחסרים 3 או 4 מילימטרים של גובה לאוכף
מסיים את הטפוס ופונה לכיוון בית אריה
עכשיו מתחיל הדבר האימיתי
יש לי רוח גב בינונית 
מתחיל חזק ולאט לאט עובר להכי חזק 
דופק גבוהה
האופניים נעים קדימה בחלקות מרשימה
האמבטיה מרגישה נהדר
טיסה במורד , 45 קמ"ש בערך
האופניים יציבות
האמבטיה מסתיימת ושיא הטיפוס מגיע
שיפוע תלול של 8 אחוז בערך
שוקע פנימה , דוחף בקצב שאני יכול , חזק חזק , זה מרגיש לי נהדר , זה לא רק מרגיש נהדר
זה פשוט זה
סוף הטיפוס , פנית פרסה , עוצר לרגע
לוקח נשימה
מבט מטה
הנוף הירוק עוצר נשימה
חטיף וקדימה , עכשיו הזמן להלחם ברוח
ההיגוי בירידות המהירות מרגיש טוב מאד
זריז אבל לא קיצוני
נע קצת לכאן וקצת לכאן
מכות רוח צד מאלצות אותי להאט מעט
הטיפוס הקצר אחרי האמבטיה הוא מול הרוח
הקצב סביר , הורדת הכוח טובה
השיכוח מרשים
רצף פניות ה s בסוף הירידה בשילוב עם רוח שהיא קצת אף וקצת צד
בחינה מעולה להיגוי , וזה פשוט יציב
זה לא מרגיש כמו משאית ארוכה וכבדה
אלא יותר כמו מכונית  ספורט טורינג, נוחה ועם הרבה נשמה

הירידה הסתיימה

מחליף בקבוקים ויוצא לכיוון שוהם
החלטה של רגע
לרדת עד ברקת ולבצע את הסובב מצומת בצורה מלאה
יורד במהירות
היציבות מורגשת
הרגליים דוחופות
סיבוב פרסה וקדימה
לדחוף
הטיפוס עובר בנעימים
פניה ימינה
כביש 444 , איזור המחצבות
קטע אפסלט מגורד חלקית
יציבות נעימה
אין קפיצות , שיכוח טוב מאד
לא מושלם אבל הכי קורב שיכול להיות באופניים ללא בולמים
כיף
מכאן ואילך אני עובר למוד התקפי
הבחינה הסתיימה

השעה כבר 17:40
השמש מלטפת בעידנות
רוכב נגש חולף מולי , כנראה שיש עוד מישהו שלא הצליח להכניס רכיבת שבת בבוקר ומשלים עכשיו שעות
פונה ימינה ל 453
אחד הקטעים האהובים עלי
לוחץ חזק , המהירות עולה ועולה 
אני מרגיש בנוח על ה Colnago
החלפות הילוכים מהירות
שדות ירוקים משני צידי הכביש
אפשר להתמכר לזה
לשכוח מהכל
הירוק הזה פשוט חלומי
עוד קצת ושוב פונה ימינה , כביש 46
דוחף בכוח מלא
אין הנחות , עוד 3 ק"מ והקטע מהסתיים
חזק חזק , על הקצה
זה כל כך טוב
זה כיף
ושוב הירוק מסביב
מקיף אותי בשלל גווניו

סוף הקטע
סיבוב חזרה , שיחרור רגוע
נכנס לאירפורט סיטי
רגוע
לוקח נשימה עמוקה
זה היה פשוט טוב

מחייך


Colango Clx
ברוכות הבאות 


שרון :-)



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה