יום שישי, 20 ביוני 2014

מעגלים בשנים

ששי בבוקר
פורק את שני זוגות אופני ה Xc מהרכב
כמה כיוונים קצרים
וקדימה נעים
קטע אספלט קצר ואחריו כניסה לשטח
גשר של עץ ומתכת מוביל אותנו לואדי שילה
נורית בתנועה מהירה 
אני עוד מתחמם
לוקח לי זמן להכנס לקצב ונורית פשוט טסה
אני לא אוהב את הצמיג האחורי של אופני ה Xc שלי
יש לי חשבון ארוך איתו ( פציעת כתף )
השביל נע מצד לצד
קצת ימינה  קצת לשמאל
דרך כורכר לבנה
נורית ממשיכה להוביל
רגע של צל - מעבר מתחת לכביש 5
וקדימה צמודים לירקון
נורית מגדילה את הפער
הגיע הזמן להתחיל לעבוד
 אחרי אמבטיה מהסוג שאני לא ממש אוהב
מתחיל לדחוף
עוד טיפה ואנו רוכבים זה לצד זה

משייטים בכיף , מעגלים שונים ומשונים על הירקון
מתקדמים ולא מתקדמים באחת
כל כניסה פנימה מובילה חזרה אחרי סיבוב נחמד של ירוק וחום
הזמן מורה שצריך להתחיל לחזור 
השביל נחמד שאריות אספלט מתפורר בליווי מקטעי כורכר
קוליסים וברות מפה ומשם
בהחלטה של רגע , פונים לכיוון אבו-רבאח 
שביל שחור בין קני הסוף לוקח אותנו למעבר נחמד מתחת לכביש 4 
נורית עוצרת לצלם ואני מתעכב לשניה עם רוכב ששואל לגבי הכיוון
השביל חום שחור ומהיר קצת שמאלה ואנו בכיוון של כפר הבפטיסטים
פונים ימינה ונכנסים לקטע שחור עם הרבה קוליסים בכיוונים שונים
חבורת רוכבים מוליינו מטפס קיר שנראה בלתי אפשרי לטיפוס
אנו יורדים אותו ברגל
עוצרים לרגע
חוצים במעבר תחת מסילת הברזל
ומתחילים לנוע מערבה
רכבת אדומה נעה מולינו , עד שהיא לא לצידינו לא שומעים דבר
רוכבים במקביל , השביל לבן ומהיר
שקט מדהים
בסוף השביל מחכה לנו הפתעה קטנה
אין מעבר מעל ואדי שילה
אנו מול אותו גשר בו נעזרנו בתחילת הרכיבה
אלא שכדי להגיע אליו צריך לחצות את מסילת הברזל 
ובנקודה זו , אין מעבר שכזה
אני נזכר בגשר אירי שנמצא בצד השני של השדה בו אנו נמצאים
עולים על השביל שמוביל אליו
שביל לבן מתעקל
הגשר האירי עוד שם ( זוכר אותו מנעורי )
שגיאה שלי בבחירת ההילוך לגשר ואני מסיים את הטיפוס ברגל
מכאן אני לוקח את ההובלה
שביל לבן מטפס קלות
עוד טיפה וחוזרים לאספלט לקטע סיום קצר

היה פשוט כיף
רכיבה בשניים
רכיבת שטח

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה