יום ראשון, 29 ביוני 2014

פחד

פחד הוא אחד הגורמים הכי מורכבים בחיים
פחד הוא מנגנון הגנה
פחד הוא גם דבר המונע מאיתנו ללכת למקומות חדשים

הרכיבה של הסופש האחרון הייתה רכיבה של התמודדות עם פחד
תחזית מזג האויר נראתה בעיתית במיוחד
טמפרטרות גבוהות
לחות גבוהה
תנאים מאד לא אידאלים לרכיבת שבת
ומאחר ובחודש האחרון רכבתי הרבה פחות מהרגיל
היה גם הפחד של לרכוב מעט  מידי
ופחד של ירידה בכושר

4:30 מתעורר לאיטי 
מתארגן לרכיבה 
5:15 יוצא לדרך
התחזית מדבר על חום , לחות ורוח צפונית קלילה
צומת סירקין , פונה דרומה
מצפה לרוח גבית קלילה תומכת
ובמקום זאת נלחם
פחד , למה זה קשה , מדוע לא מצליח לפתח קצב
הרגליים עובדות חזק ובכל זאת הקצב לא טוב
מחפש דגלים ומוצא אותם רק אחרי 15 ק"מ
חד משמעית רוח דרומית ולא מאד קלה
חלק אחד של הפחד נעלם
והחלק השני מתחזק
איך יהיה ההמשך
עולה על כביש 44
ושוב הפחד
הפעם לא קשור לרכיבה
מחשבות על החיים על דברים שאני עושה 
על דברים שרציתי לעשות ועל דברים שאני רוצה לעשות
שקוע במחשבות
רואה את הנוף ובכל זאת שקוע
צומת נחשון
הזמן סביר למדי
פונה שמאלה ברמזור
כביש 3
הכביש הזה מפחיד !!!
כביש בטון אפור , עם פסים כל כמה מטרים
הרכבים העוברים עליו משמיעים שריקה שמזכירה מטוס קרב שמסיע על המסלול
בשילוב עם נקישה על כל פס ופס
רוכב בקצב שלי
הרוח ממשיכה להקשות
הטיפוס מתון ואיטי 
צומת חטיבה 7 פונה ימינה ונכנס לתחנת הדלק
אין הרבה אנשים נכנס לאלונית
מזמין לי אספרסו קצר וקואסון קטן
מבקש מהuכר למלא לי מיים והוא מגדיל ראש וממלא לי מיים קרים
שותה את האספרסו ומסיים את הקרואסון
יש עוד כמה רוכבים במקום 
לא במוד של לנהל שיחות
שקוע בעצמי , במחשבות שלי

מקליק וממשיך הלאה
מאיץ לכיוון הטיפוס של ימ"מ
הפחד שומר עלי , גורם לי להקפיד ולא לרכוב מהר מידי
הטיפוס של ימ"מ גם הוא נקודת פחד
זה טיפוס קצר עם עיקול שמשמיד לי את כל המהירות
הוא לא קל ובכל זאת דווקא עכשיו זה מרגיש לי טוב מאד
הקצב בטיפוס מהיר יחסית
מכאן והלאה אני שם את הפחד הזה בצד
דוחף חזק
הפחד העיקרי כרגע הוא החום הצפוי 
רוכב חזק במגבלות הדופק הסביר
הנוף נמרח
עוד קצת וחוזר ל 44 , הרמזור מתחלף לי לירוק בדיוק כשאני מגיע לצומת
מבט לכיוון הצומת כדי לוודא שאין רכבים
ואז בכוח מלא
אין מקום למשחקים
כביש 40
קטע אחרון ומהיר
אין בו משהו מיוחד
פשוט לשמור רגליים 
מחשבות על החיים , מחשבות על פחדים

נהנה מכל רגע של דיווש
משתמש בפחד כרכיב מגונן

פחד , רכיב חשוב כדי להנות
רכיב חשוב כדי לפרוץ גבולות 

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה