יום שלישי, 3 ביוני 2014

You can Run , But You Can Not Hide

צומת סירקין 
מוקדם בבוקר
לפני הזריחה
מנשה בחליפת רכיבה אדומה מגיע , מסמן לו שימשיך בתנועה 
כניסה קלילה לתנועה ואני עימו
כביש 40
רוח דרומית חזקה 
אין מנוחה
רוכבים יחד , טור אחיד 
צומת הטייסים 5:50 , טל בחולצה הלבנה הקבועה מגיח מאחורי הטרמפיאדה
אין זמן , תנועה בקצב איטי
הרוח לא נותנת מנוחה
בנתב"ג עוברים לכביש 453
טל מצביע על השמש שלא ממש זרחה הבוקר ושואל אם אני רוצה לצלם זריחה ?
אפור , איזו זריחה בדיוק אני שואל
הרוח לא נותנת מנוח
אנו רוכבים יחדיו , לא בצורה מסודרת , אין החלפות , כל אחד עם עצמו ועם האחרים
בנבלט פונים ימינה - כביש 444 לכיוון בן שמן
הרוח הדרומית מכה במלוא עוצמתה
You can Run , But You Can Not Hide 
לא משנה מה עושים , הרוח הזו שם והיא חזקה
ברמזור של בן שמן טל ומנשה חוצים , אני לא מספיק , לא חוצה באדום
הם מחכים לי , כביש 443
אחד הטיפוסים המתונים והיותר משעממים שיש 
אין בו משהו מיוחד , אין כמעט עיקולים
ישר מתון ומשעמם  , פה ושם פיק זה או אחר
עובד אחיד
מנשה רואה רוכב שטח שעקף אותו ויוצא אחריו כמו ילד בן 5 שמישהו לקח לו את הסוכריה
טל צמוד אליו
אני רואה אותם תופסים את הרוכב ועוקפים אותו
ברור לי שהם יחכו לי לקראת סוף הטיפוס
הרוח מגיעה מהצד , אין הנחות , ברוח כזו המהירות שלי נמוכה
אין סיבה לנסוף להרים דופק בצורה קיצונית
אחרי כ 6 ק"מ אני רואה אותם מחכים
הם מסמנים שינוי במסלול
מנשה החליט להשתעשע
פונים ימינה , ירידה ברוח אף חזקה
שיפוע תלול של 10% לערך , זה מה שמראה הגרמין
פתאום כיכר ופניה שמאלה , עכשיו זה טיפוס תלול 10 עד 12 אחוז 
הם מטפסים רגוע , אני קצת אחריהם
מנהלים שיחה על מערכות הילוכים
לאט לאט מגיעים לקצה הטיפוס
הכביש הראשי של מודיעין
מנשה מציע שניפגש בלטרון
הוא רוצה להכנס לעוד איזה טיפוס בדרך ולי זה ממש לא מתאים
הם יוצאים בכוח מלא
אני בקצב שלי
רגוע
הטיפוסים מול הרוח קשים
הירידות איטיות למדי
אחרי כמה גבעות לא קלות
מגיע לכביש 3
עוד טיפוס משמעותי לפני - העליה לפארק קנדה
עוצר לחצי דקה

מבט לכיוון הכרמים 
והגשר הענק המתנוסס לו מעלי

וקדימה
הרוח שינתה מעט כיוון
דרום מערב
בדיוק הכיוון של הטיפוס לפארק קנדה ............
מטפס לאט
שומר דופק נמוך לאט לאט ופתאום הירידה מולי
שומר קצב בכיף וגולש ללטרון
צומת חטיבה 7 
פונה ימינה ומיד נכנס לתחנת הדלק
עוצר באלונית ומתפנק באספרסו קצר וקרואסון
מנשה וטל מגיעים
מדברים כמה דקות
קפה ולדרך
ירידה מהירה עם רוח גבית חזקה שמכה גלים
לא פשוט
טיפוס זריז לכיוון הימ"מ וקדימה
קצב מלא
יורדים ומהר
שני רוכבי נגש עוקפים אותנו , זה מימין וזה משמאל
הם מדגישים שלא נשב עליהם ................
טל מחייך ..........
הם נעים קדימה
דיון ער על כמויות קפה ומיים באפסרסו קצר / כפול / ארוך .............
דיי מהר אנו בנשרים
מכאן ואילך זוהי רכיבה מנהלתית
הרוח בגב והקצב מהיר
אבל  אין בה שום דבר מיוחד
כביש 40 .............. כיף אבל בלי שום ריגוש מיוחד
בצומת הטייסים טל נפרד מאיתנו לשלום
אנו ממשיכים בשניים
עד צומת שעריה
אני פונה לכיוון הבית ומנשה ממשיך עוד טיפה

לא היה קל
אבל אי אפשר לצפות שתמיד זה יהיה קליל

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה