יום שבת, 15 בפברואר 2014

לשבור את תקרת הזכוכית

תקרת הזכוכית
אני רואה את הדלת אבל לא מצליח לגעת בידית ולפתוח אותה
אני קרוב היד כמו נוגעת אבל לא נוגעת

יותר מ 11 חודשים שלא הצלחתי לשפר את שיא המהירות שלי להקפה בודדת בראש ציפור
היו סיבות אוביטיביות
התמקדתי בשיפור יכולת הטיפוס
התמקדתי בלהכין את עצמי לברווט 200
עבדתי על היכולת האירובית ולא על האן אירובית
והיו ימים שסתם לא היה לי כח לדחוף את עצמי למקומות קיצוניים וכואבים

והנה אתמול מאתי את עצמי משווה אותו פעם אחת ושובר אותו 20 דקות לאחר מכן
לא דבר של מה בכך
מה גם שמדובר ביום שהוא ממש לא אופטימלי לשבית שיא

רוח דרום מזרחית בינונית +
שעת בוקר מאוחרת = הרבה הולכי רגל ורוכבי יומומת שלא ממש משתפים פעולה

להקפה של שבירת השיא יצאתי אחרי 13 הקפות ברכיבה רגועה עם נורית
השרירים היו חמים ורגועים
ואז יצאתי
קצת לפני אמצע הישורת הראשית
פתחתי מבער וקדימה
אין מנוחה אין הנחות
בוחר קו מדויק
מבט קדימה לבחון כל נקודת סיכון או בעיה
משלים את הT ועובר ל 150% 
דופק 180 + 
אין שום מקום למשחקים
אין הפסקות דיווש
מחפש את קו הבלימה הנכון לכל פניה
ומכוון להתישר הכי מהר שאוכל כדי לדחוף שוב בכוח מלא
פניה ועוד פניה ואני כבר באורטו ד הידועה לשימצה
משכיב , מתישר , כח מלא דרך ה S הקטן
הישורת מגיעה , דופק 185 בערך

אין אויר המוח לא ממש עובד
הרגליים מסובבות בשיא העוצמה , מה שרק אפשר וקצת יותר 
בסוף הישורת בולם קלות וחולף דרך החורשה
משכיב , יוצא רחב לישורת האחורית
מבט קדימה
3 רוכבים לפני 
לא ברור אם אסגור עליהם או לא
80 מטרים מה T ואני לצידם
בלימה חזקה , השכבה מהירה ואני כבר אחרי
זהו , נגמר
נשאר בשמאלי לעוד טיפה מתישר ומשחרר
חותך פנימה ומסיים את הרכיבה

3:25 , טוב ואני מסוגל ליותר , הרבה יותר

עוד 25 שניות ליעד שהוצב אי שם לפני זמן רב


עוד אגיע גם לשם

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה