יום רביעי, 7 במאי 2014

רכיבת עצמאות משפחתית

יום העצמאות
בוקר אפור למדי של סוף האביב 
שרידי חמסין

יצאנו לנו לרכיבה משפחתית

נורית אהוד , שגב ואני
ערב קודם בחרתי בנקודת יציאה
תחנת דלק ליד צומת ירקונים
וגם מסלול תוכנן
רכיבה באיזור מקורות הירקון

יצאנו יחדיו מתחנת הדלק
נורית בראש
שגב ואהוד באמצע
ואני במאסף
קטע רכיבת אספלט קצר הוביל אותנו לכיוון שביל הירקון
אחרי 2 או 3 דקות הגענו לשביל הלבן
שגב החליט לקחת את ההובלה
הוא מרגיש בטוח בשטח
נורית משייטת ואהוד מתחיל לקבל ביטחון

אחרי כחצי קילומטר מקביל לכביש 5
עצרנו למראה שיח פטל בודד
נורית לא יכלה לעמוד בפיתוי ולקחה טעימה
אבוד ושגב ניסו גם הם

חזרנו לאוכפים והמשכנו לטייל
נצמדנו לגדת הנחל
והגענו אל בית הבטון , מבנה מעניין העומד כבר שנים ומחכה לשימור( שאני בספק אם יגיע )
פנינו שמאלה ומיד הגענו לגשרון וחצינו את הנחל
המשכנו מעט על הגדה הצפונית וחזרנו קצת לקטע המקביל לכביש 5
רכיבת טיול נעימה
שגב ממשיך לדחוף חזק לפנים
נורית ואני מתחלפים בלרכוב לצד אהוד , שמתגלה כרוכב אמיץ
הוא החליט לקרוא לאבמטיות הקטנות שבדרך , קוליס עגול
הוא נדרך לפני כל אחת מהן וממשיך לדחוף קדימה
מפעם לפעם אנו עוצרים ללגום מיים וכדי לסדר את השורות
בשלב מסוים שגב ביקש שארכוב לצידו
השביל היה מהיר והקצב בהתאם
שגב מנסה בכוח להראות שהוא מהיר
מבחינתי הרכיבה הזו היא סוג של טיול
מבחינתו זה המקום להוכיח שהוא רוכב מהר ושולט באופניים ( ויש לציין שיש לו יכולת מרשימה )
לקראת המעבר מתחת למסילת הברזל , עצרנו לרגע
התארגנות קצרה והסבר על איך לרדת את האבטיה ולאן להמשיך
שגב היה ראשון
נורית אחריו
אהוד ירד ברכיבה ועלה בהליכה 
 

ואני נזכרתי שיש לי עוד טיפת טכניקה של רכיבת שטח
והשלמתי את הרביעיה

אהוד מבקש להוביל את הרכיבה 
הוא מושך בקצב נחמד
השביל לקח אותנו לכיוון הצד האחורי של בריכת הנופרים
עצרנו לחטיף אנרגיה מתחת למסילת הברזל 



אחרי כמה דקות יצאנו מערבה על השביל 
שוב חצינו את הירקון לכיוון הגדה הדרומית
הנופרים הפליאו ביופים




נורית ושגב הוסיפו סלפי נחמד



המשכנו בכיף על השביל
קצת טיפוס 
שוב שגב מלפנים ונורית לצידו
אהוד ואני מאחור
טיפוס מתמתן ואנו רוכבים בכיף על השביל הלבן
חצינו שוב מתחת למסילת הברזל לכיוון כפר הבפטיסטים
יש כאן מעבר שדורש טיפוס רגלי קצר 
ועוד קטע מלא קוליסים 
נורית מובילה את שגב
אהוד נצמד מאחור ואני במאסף 
חוצים את הכביש וממשיכים חזרה לכיוון בית הבטון

חבורת רוכבים גדולה יוצאת מהגישרון הקטן
אנו נותנים להם לחלוף
אני מזהה אותם כרוכבי השטח ברכיבת עצמאות של גרופי
הם עוצרים ליד בית הבטון ומתארגנים לצילום המסורתי
ואנו ממשיכים
השביל ליד הירקון מסתיים מבחינתיינו 
אנו יורדים חזרה לכיוון תחנת הדלק
שגב מושך בכוח ונורית נמצדת אליו
גם אהוד לא מפגר בהרבה

וזהו 
הסתיימה לה רכיבת עצמאות נעימה
היה מוי כיף

תודה לאהוד שגב ונורית על רכיבה מהנה
תודה לנורית  על התמונות




שרון :-)




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה