יום ראשון, 5 ביולי 2015

חשבון פתוח

חשבון פתוח
חשבון בן 3 שנים שיש לי עם המסלול הזה
חשבון שהחל למעשה ברכיבה הראשונה שלי שהייתה באמת יציאה מהמסגרת 

6:05 אני כבר אחרי חימום רגוע
פוגש את טל בטייסים

הוא מסמן לי לא לעצור ויוצא כמה שניות אחרי שאני חולף
עד בדק הוא סוגר פער

ה Diamnte נעות על מסילה וירטואלית

זמן רב לא רכבתי עם טל 
וזו הזדמנות טובה לדבר על דא ועל הא ואולי גם על עוד כמה דברים
אני מעדכן את טל לגבי המסלול המתוכנן , לא שמשהו בו מיוחד

רוכב על אופני מרידה משחק איתנו תופסת
טל יוצא , סוגר פער וחוזר חזרה אלי
משחקים שטל תמיד אוהב לעשות 
ברמלוד פונים שמאלה ועולים על כביש 44 , המשולש שאני כל כך אוהב .........
מזכיר לטל את מסלול ה 200 עליו דיברנו לפני שנה וקצת
ומתזכר שאשמח לארגן ברווט על מסלול זה
טל מבטיח לבדוק איך להכניס אותו ללוז של 2016 .........
קצת לפני פדיה עוקף אותנו ארז לוין
בוקר טוב וחיוך , ותזכורת שמחכה לי אצלו בקבוק לימונצ'לו ( אולי פעם אשתה קצת מהרעל הטעים הזה )
ארז מזמין אותנו לנס הרים
אני מוותר , ניסים זה לא משהו שאני אוהב :-)
טל ממשיך עימי

אחרי הטיפוס ליער המגינים מגיעה הירידה לנחשון
הרוח היא דרומית 
אני בוחן את יכולת הדיאמנטה לפתח מהירות בלי לחץ מצידי , התוצאה מרשימה , 50 קמ"ש בלי לדווש בכלל

שמאלה בנחשון , כביש 5 , הרוח היא רוח אף 

אני כבר לא שונא את הכביש הזה , אבל גם לא ממש אוהב אותו
הקצב סביר למדי
טעות קטנה שלי בבחירת הילוך מקשה את החלק האחרון של הטיפוס למחלף נווה שלום

אין זריחה הבוקר , שמיים אפורים וקריר יחסית , אוהב את התחושה הזו 
שקוע קצת בשקט שלי
בלטרון עוצרים לקפה וקרואסון

יוצאים מלטרון לכביש 424 

ירידה מתונה וכיפית
טל נע מהר
אני סוגר פער ועובר קדימה

עוד החלפה זריזה ומגיע הטיפוס לימ"מ
הרוח היא רוח אף בחלק הראשון

מוריד לקטן בקראנק ושומר רגליים
טל יוצא הרבה יותר מהר ממני

ומאט למעלה כדי שאסגור פער
הירידה לכיוון נשרים מהירה ונעימה
אין יותר מידי דרמות , פשוט זורמים בכיף

משוחחים על איזה Kom שטל ושוקי לקחו לאיזה רוכב על כלשהו ...... ( נפלאות Strava )

שמאלה בנשרים , חזרה ל 44 , ימינה ברמלוד , כביש 40
מכאן הרכיבה היא מנהלתית למדי
צומת אלעל הוא נקודת הפרידה שלנו

טל , ממשיך לטייסים ואילו אני ממשיך את סגירת החשבון שלי ועולה על 46 לכיוון גבעת כח 
הרוח מורגשת ולא ממש מסייעת
שומר רגליים לקראת הקירון ( ככה קורא לו עינב גטריידה - המאמן שלי ) של טירת יהודה
אי שם לפני 3 שנים , הקירון הזה הצליח להביא אותו לקצה שלי , לא הפעם 
הפעם אני שולט במצב , רוכב בקצב שלי , לא נקרע , שומר דופק ורגליים
שמאלה לכביש 444 , מנופף לשלום לרוכבת שאני מזהה עוד טיפה ומגיעה הירידה לכיוון אלעד
ממשיך לכיוון עינת

הרוח המערבית מנסה להקשות , אבל רק מנסה
מעינת אני ממשיך למפגש עם המשפחה , במרחק של עוד כ 3 או 4 ק"מ משם
מסיים רכיבה 85 ק"מ
3 שעות ו 50 דקות ברוטו
זמן נטו קצר ב 25 דקות
דופק ממוצע נמוך למדי
רגליים , רגועות

והחשבון , הוא נשאר פתוח , המסלול הזה ישמש בסיס לעוד הרבה רכיבות 

שרון :-)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה