יום שני, 24 באוגוסט 2015

עוד מאמץ אחד

רכיבת שבת רגילה
משולש הפוך נגד הכיוון
הכל רגיל עד כדי משמעמם
קיץ וחם
סוף מסע
כך זה מרגיש
אפור בחוץ , אין ממש זריחה
חימום מתון מהבית עד רמלוד
שום דבר מיוחד
רוח דרומית קלה שמקשה מעט
הדיאמנטה שועטות על האספלט בשלווה

ברמלוד פונה שמאלה
רואה רוכב בלבן שנמצא מעט לפני, 2 דקות ואני עימו
שתי מילים ואני מזהה את מייק בייק
רוכב מהסוג היותר מיוחד
"אדם שקשר את חייו באופניים"
רוכב עימו עד הפניה ל 424
הוא ממשיך ישר ואני פונה
הקצב טוב למדי
הטיפוס לכפר בן נון מתחיל
אי שם באמצע הטיפוס משהו לא עובד לי
נקודת משבר , לא מצליח לנער את הקושי
זה לא חדש שהקטע הזה היה בעבר מקום שממש לא אהבתי
ובכל זאת , זהו משבר שצריך להתמודד עימו
מאי שם מגיעה החבורה של סונטו
פנים מוכרות
זוהר מציע לי לשבת עליהם
זה עובד לא רע
עד הכיכר של כפר בן נון אני מושך עימם
הקצב טוב וזה מרגיש אחרת
בירידה לנחל נחשון אני שומר על הקו שלי
האחיזה טובה והקצב טוב
אני נותן לחבורה של סונטו להמשיך בקצב שלה
בלטרון פונה ימינה לכביש 3
השוליים בכביש הזה הם מקום ממש לא נוח

הטיפוס ליער המגינים
את הטיפוס הזה אני אוהב
אני לא יודע כמה אני חזק היום ובעיקר כמה הרוח תדחוף אותי
לא מנסה לשנות סידרי עולם אלא רק לנוע בקצב הנכון לי
הטיפוס חולף והירידה מתחילה
הקצב הופך למהיר מרגע לרגע
לא נותן לקצב לשגע אותי
מה שמרגיש לי נכון , זה מה שיהיה

לקראת רמלוד מזהה שני רוכבים שיכולים להיות גוררים טובים עבורי
סוגר עליהם ושומר עימם קצב
אחד מהם על סרוולו שחורות , השני על טרק לבנות
הם מעלים מעט את הקצב וזה בסדר
בגינתן שניהם פונים ימינה ואני ממשיך ישר
מושך רגוע עד צומת אלעל
פונה ימינה באלעל ומיד שוב ימינה לתחנה של כפר טרומן
עוצר לקפה 
כמה הודעות וואטסאפ וקדימה 
פוש אחרון להיום
ממשיך על 453 עד צומת נבלט
שניות לפני שאני פונה שמאלה לכיוון שוהם , חולפת הרכבת של סונטו
הם מושכים בקצב שבהתחלה הוא בסדר עבורי  אבל בזמן הטיפוס אני מאבד אותם
שני רוכבים חלשים יחסית מתוכם משחקים עימי תופסת
בצומת גבעת כח הם נעלמים לי סופית
יורד לכיוון עינת ומשלים רכיבה נהדרת
88 קילומטרים בקצב מהיר יחסית (יחסית אלי )
רכיבה של לבד אבל ביחד

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה