יום שישי, 28 ביוני 2013

לא לוותר

יש רכיבות שבהן שום דבר לא הולך
החימום מרגיש כמו ספרינט
הקטעים המנהלתיים מרגישים כאילו שום דבר לא זז
והמנה העיקרית - הטיפוס , מרגישה כאילו זה לא זה

הרכיבה של יום רביעי הייתי בדיוק רכיבה כזו
החימום לא עבד לי 
פשוט לא הרגשתי שאני מתחמם , הרגשתי שאם אוריד מאמץ אנוע אחורה
הקטע המנהלתי עד הטיפוס גם הוא הרגיש קשה
זה לא שזה היה לאט
אבל זה לא הרגיש מהיר כמו שאני אוהב
כשהגעתי לטיפוסון של בית אריה
לא ידעתי מהיכן מהגיעה הרוח 
אם היא איתי או נגדי
אולי בכלל מהצד 
כבונוס עשיתי שגיאה מטופסת ופתחתי את החולצה יותר מידי , וזה אילץ לבצע עצירה קצרה כדי לסדר את החולצה כמו שצריך ........
כשהגעתי למעלה , הקצב היה בסדר בסה"כ
איטי ב 3 דקות מזמן השיא שלי
זה לא היה נורא
זה אפילו הרגיש טוב
להגיע למעלה למרות שהיום זה לא היום שלי
הירידה דווקא עבדה טוב
לא מהירה אבל ההשכבות היו ממש כיפיות
מה שנקרא עד האוזניים .........
גם השיחרור הרגיש מעט נוקשה
כשהגעתי הבייתה הייתי מרוצה במיוחד
לא בגלל רכיבה שהייתה טובה מאד
אלא פשוט כי לא וויתרתי
הצלחתי לשרוד רכיבה שכביכול לא הרגישה הכי טוב בעולם
אבל בסה"כ נתנה לי עוד כלים כדי להבין כמה אני טוב
ושאני יכול להתמודד לא רק כשהכל הולך טוב
אלא גם כשקשה יותר

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה