יום שבת, 15 ביוני 2013

רגעים קטנים של אושר

5:00  העיניים מתחילות להפתח
מדליק את מכונת הקפה
אוכל משהו קל
מתחיל להתעורר

האספרסו מעיר אותי לגמרי , רגע קצר של שקט מוחלט
משלים את הסידורים הקטנים 
נשיקות לילדים ולנורית , הם ישנים .....
קליק ראשון של הפדל , רגע של ריכוז מוחלט , אני מוכן , אני כאן , אני יוצא
התחלת חימום , שקט רגוע , חד
לקראת צומת סירקין אני רואה זריחה מדהימה
כמה מדהימה ........ מקווה שהתמונה תסביר עד כמה

פוגש את הפרטנר שלי לבוקר זה
בוקר טוב ונכסים לתנועה
כביש 40 , משלים חימום
כמה רוכבים מופיעים מוליינו בצומת
מסמנים בוקר טוב וממשיכים
הרגליים כבר חמות
השמש ממזרח הרבה יותר ........
הכתום הזה עושם לי טוב על הלב
זה הרבה יותר מסתם צבע
ויש בזה כל כל הרבה אושר ........

ממשיכים על 40 , קצב רגוע
אין טעם להשתולל
פונים ימינה לכיוון נווה ירק
כביש 40 באחד הקטעים הכי ירוקים שלו
כרמים מצד אחד
פרדסים ומטעים מהצד השני
הכביש מתפתל קצת ימינה קצת שמאלה , קצת מטפס וקצת מישורי
חולפים את אלישמע ומתחילים  להתכונן לקטע לכיוון מזרח
מעט רוכבים יחסית
בצומת נווה ימין אנו עולים על כביש 55
מקטע קצר שמכין לעליה על כביש 444 שהוא הקטע הארוך של היום
השדות צהובים , קצת ירוק מפה ומשם , שקט מוחלט
עכשיו מגיעים 23 קילומטרים של מישור מטובל בכמה גבעות וכמה ירידות מהירות
בפנים שקט מוחלט
אני שקוע לגמרי בעצמי
ממוקד , מפוקס , רואה הכל מסביב ולמעשה נמצא ב Zone שלי
המקום המיוחד הזה , השקט  המחשבות שלא קיימות
רק אני , שני גלגלים , כידון , בלמים , הילוכים ............
רוכבים מתחילים להופיע מפה ומשם
אחד ועוד אחד
חלקם מהירים 
אחרים אטיים יותר
בכניסה לעינת , מתחילה המולה של ממש
אנו חוזים בשתי קבוצות גדולות של רוכבים יוצאות מתחנת הדלק
קבוצה ראשונה נראית כ 30 רוכבים לערך
השניה קטנה יותר
עוד כמה רוכבים יוצאים בבודדת
זוג רוכבים בלבן לפניינו
נראים כשניים שנוכל לשבת עליהם טיפה
אבל זה לא המצב
הם איטיים למדי
ואחרי כמה מאות מטרים מסמנים שנעקוף
בצומת מגדל צדק , אנו מתבייתים על קבוצת MyWay
דבוקה של 8 רוכבים ורוכבות

חלקם במדי הקבוצה , אחרים בחליפות טריאתלון
הקצב שלהם מתאים בדיוק

אנו יושבים עליהם במוד של חצי מנוחה
אני חוזר ל Zone שלי 
הפוקוס עכשיו מעט שונה, חשוב להתנהג בהתאם לכללי הדבוקה
במיוחד כשאתה לא חלק רשמי 
החברה של My Way , מארחים בצורה נעימה
 יש עוד כמה מצטרפים , לקראת הטיפוס מאלעד לכח הם מעלים מעט את הקצב , זה נוח לי , יושב צמוד על רוכב בחליפה כחולה ואפניים שחורים
הוא מוביל בקצב נהדר
התחושה להיות חלק מדבוקה היא נהדרת
מיקומים מתחלפים מפעם לפעם
קל לזהות את הרוכבים החזקים יותר ואת הפחות חזקים 
כשאנו מגיעים לאנדרטה של גבעת כח , הם עוצרים לאחד שורות
אנו ממשיכים על 444 
אני יוצא מעט מה zone , זמן לחטיף אנרגיה והחלפת בקבוקי המיים , האיזוטוני עובר קדימה והמיים החצי ריק לסטנד ביי
הגבעות נמשכות , אחת ועוד אחת
חוזר לתחושת ה zone
רק שניינו , בצומת נבלט אני מזהה דבוקה קטנה של קבוצת דינמו רייסינג מצפה לעקיפה בדקה הקרובה וזה לא קורה

סוף הקטע לקראת בן שמן הוא בעיקר טיפוס
אני רגוע עכשיו , לא דוחף
החברה של דינמו עוקפים אותנו , שלום לכמה מחברי בקבוצה זו
עוד טיפה וצומת בן שמן
הגיע הזמן לעצירה היחידה ברכיבה זו

2 דקות של התאוששות קלילה
וקדימה לדרך
ברוכים הבאים לכביש 443
אני ברגע של אי שקט , שונא את המעבר מעל כביש 1 , לא מרגיש בנוח במעברים הללו
חולפים את גינתון בלי שום דבר מיוחד
מהר מאד אנו על כביש 40
הקצב מהיר , הדופק דיי נמוך יחסית
סוג של טיסה נמוכה / רגועה
שני רוכבים על אופני Giant , אחד אדום , אחד כתום , שניהם בחולצות פוקוס , עוקפים אותנו
הקצב שלהם מתאים מאד לדאפטינג , והם לא מתנגדים
נוצרת מיני דבוקה
כיף לטוס כך
בצומת אלעל הם מעט בורחים לנו 
אני אוהב את הקטע הזה , רכיבה בצל העצים שמשני צידי הכביש , הקצב מהיר , בצומת בדק אנו מדביקים אותם
הפרטנר שלי לרכיבה מודיע שהוא ימשיך לבד על 40 עד סירקין
אני דבק בתוכנית המקורית פונה שמאלה בצומת הטייסים
ותופס שוב את שני החברה על ה Giant 
מרגע זה אני נכנס עם השניים הללו ל Zone מדהים
הם טסים ואני איתם
חילופי מיקומים על כביש 461
אין כמעט רכבים
זה קטע קצרצר , 4 קילומטרים
4 קילומטרים של טיסה
הנוף לא מעניין
התחושה דווקא כן , מרגיש לי חזק
שני הפרטנרים וחילופי המיקומים יוצרים תחושה של זרימה חלקה מדהימה
בצומת סביון אני פונה ימינה
שני החברה ממשיכים ישר
מכאן מתחיל שיחרור רגוע
הרגליים מסובבות חלק
לאט יותר , הפוקוס עובר לתנועה
זה קטע עירוני וחשוב להיות קשוב לרכבים סביב
כמה דקות ואני חזרה בפתח תקוה
ממשיך במוד של שיחרור
הצ'ינלי ממשיכות בתנועה חלקה ורגועה
נשכב לפניה לכיוון הבית
זו פניה של 90 עם שיפוע תומך , והיא מהירה , מאד מהירה
ומאד כיפית ............

מכאן ואילך , חשוב לתת לדופק לצנוח
לא לדחוף
מבט על הגרמין מאשר את תחושותי
הקצב מהיר , 20 דקות מהר יותר מהתוכנית המקורית
חושב שוואוו .......... איזה כיף
פניה שמאלית אחרונה ואני בבית
משחרר קליטים , עצירה מוחלטת
זהו להיום

הרבה רגעים קטנים של אושר
הרבה זמן של Zone

הרבה אנרגיה לשבוע שמתחיל מחר

שרון :-)
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה