יום רביעי, 12 ביוני 2013

that's what friends arf for

יש רכיבות שאני מגיע אליהן עם תוכנית דיי מדויקת מה אעשה
ויש כאלו שלא

הבוקר יצאתי עם תוכנית מוגדרת לחלוטין :
הקפות בראשצי
2 הקפות חימום
6 הקפות בזמן של בין 3:55 ל 4:05 
שיחרור מקוצר לכיוון רידינג
ופיניש של  2 הקפות רגועות יחסית בראשצי
היה גם אדם ספציפי שתיכננתי לרכוב חלק מההקפות ביחד עימו 

כידוע תוכניות לחוד ומציאות לחוד
נכנסתי להקפה והתחלתי חימום
הרבה חברים שמברכים לשלום , בוקר טוב ........ הרבה חיוכים
ההקפה הראשונה אכן הייתה חימום 
השניה כבר לא ממש 3:59
גם ההקפה הבאה הייתה מהירה 
ההקפה הרביעית החלה מהר אבל נקטעה 
באורטו ד אני רואה רוכבת מבצעת lowside קלאסי
הפרונט מאבד אחיזה , האחורי דוחף והיא על הקרקע
בולם ומסמן עם היד , עוד שני רוכבים עוצרים 
נגשים אליה היא בסדר , שיפשופים רבים אבל לא מערב
מוציא מגבון ומסייע לה לנגב את הדם
מוודא שהיא בסדר 
וממשיך בדרכי ( 3 דקות אחרי זה היא כבר חזרה לרכוב )
הקצב נשמר

עוד הקפה של 4:00 , ועוד אחת שיורדת ל  3:52 
בשיא אני יורד ל 3:48
6 הקפות מהירות וטובות הסתיימו
יוצא לשיחרור קצר 
מוריד לחץ בעצם לא ממש
השיחרור מהיר מהצפוי
ואני מבין שיש לי מספיק זמן לחזור לראשצי , לעוד 2 הקפות מהירות
בדרך פוגש עוד 2 חברים
קצת צחוקים קצת חיוכים
חוזר להקפה ושוב הקפה מהירה
מהירה יחסית אבל בהחלט מהירה
משלים אחת ועוד אחת
עוד כמה חברים ומכרים מנופפים לי לשלום
כולם מחויכים
מסיים את הקפת השיחרור וצוחק עם עוד חבר על כמה דברים קטנים

כיף לפגוש חברים

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה