יום שישי, 7 ביוני 2013

on an island

לכל אחד יש את האי שלו
האי הקטן שאליו הוא רוצה להגיע
אי של אי שפיות בתוך ההמולה של החיים
זה יכול להיות אי ווירטואלי וזה יכול להיות מאד פיזי ומוחשי


הבוקר קיבלתי הוכחה עד כמה ראש ציפור הוא האי שלי
ועד כמה הוא שפוי לעומת הטירוף שיש מסביב

יצאנו הבוקר מראש ציפור
נורית ואני 
התחלנו בסיבוב לכיוון מלון מנדרין , דרך פארק הירקון 
מהרגע הראשון הבנתי שיום ששי בבוקר = זהירות
בכל שלב שהוא חיפשתי את המיקום בנוח והבטוח
צפוף בפארק , רוכבים , הולכי רגל , רוכבי אופני יד , חובבי קורקינטים ואופניים חשמליים ( שכולם כמעט איטיים מאיתנו ) והמון רב של כלבים שרובם משוחררים 
לאט לאט הקצב עלה 
כשהגענו לטיילת , זכינו לרוח צד דיי חזקה
למרות זאת , הקצב היה נהדר
נורית בחרה להמשיך צפונה
וכך מצאנו את עצמינו מאחורי ביניינים מקושטים בצורות שונות וצבעים שונים
עוד קצת והופכים כיוון
הקצב מהיר זורם , רוח צד קלילה ושיחה נעימה בין שניינו 
חוזרים לטיילת ושוב עמוס צפוף 
געגועים לאי שלי
למקום שבו יש המון תנועה , הכל בסדר מופתי , עם כללים לא כתובים
 אחרי הגשר של רידינג מגיע קטע עמוס במיוחד
רוכבי אופני יד , בעלי כלבים לא קשורים ...........
משום מקום אני מוצא צ'אנס לצאת לאינטרוואל מהיר .......... דקה וחצי של דופק גבוהה , בלי הפרעות
נורית מתחברת אלי לקראת הכניסה לפארק
עוד טיפה ואנו באי הקטן 
בעצם חצי אי
בין ירקון לאיילון 
ראש ציפור
ובאי כמו באי
רוכבים בניגוד לכיוון השעון
שומרים מרחק מהרצים והולכי הרגל
הקפה רגועה וכיפית
ולאחריה מגיע זמן הלחץ
יוצא לבדי בכוח מלא
וזה חזק מידי
מגיע לפני הראשונה וכמו שאומרים האנגלים: " i over coked it " ממש כך
בלימה מאוחרת מידי 
מזדקף מעט , מחשבות מהירות , הרסתי , לא הרסתי , זה הצ'אנס היחדי שלי היו להקפה מהירה 
ואני יודע שיש לי את היכולת ל 3:20 בערך 
מבין שאם לא עכשיו אז לא היום
משלים את הפניה ולוחץ בכל הכוח
יש רוכב אחד לפני , אני לא בדראפט שלו , אבל הוא יופי של ארנבת
מטרה נעה , הכוונת עליה ואני נע בהתאם
לקראת ה T בלימה חזקה ומדויקת
הארנבת עדיין על הכוונת אך קצת יותר רחוק
מאיץ חזק ועוקף כמה רוכבים שהקפה קודם לכן עקפו אותי בקלילות
באורטו ד , אני מבין שאני על הקצה
אין לי שום שארית דופק
כמה חברים משוחחים שם ואומרים שלום
עוד חבר טוב נמצא מעט יותר מאוחר על הישורת 
זורק שלום וממשיך בלחץ מלא
אין אויר , אין רגליים 
הזמן 3:33 , 13 שניות איטי ממה שתיכננתי
סביר להניח שבאותה בלימה מאוחרת מידי איבדתי כ 10 שניות , אולי 11 
מוריד קצב ומשייט עד לאורטו ד , עוצר ואמר שלום לחברות וחברים
נורית מגיעה ואנו משלימים ביחד הקפה אחרונה של האי
זהו , עוד בוקר רכיבה נהדר הסתיים לו
הגיע הזמן לעזוב את האי המיוחד שלי

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה