יום שני, 22 ביולי 2013

הפעם ה 50

הגרמין מראה 7 אחוזי שיפוע
הרגליים מסובבות בקצב בינוני 
אני רואה את נקודת הסיבוב
נוטף זיעה
נשימה נשיפה עוד דיווש
ואני שם
עוצר  מצלם
מעלה סטטוס בפייס:
"זו הפעם ה 50 שאני מטפס לכאן ברכיבה
מדהים כמה שזה כיף

בוקר קסום

שרון:-) "


באוטומט אני מוציא חטיף אנרגיה ויוצא חזרה ,
אני קולט שזו הפעם ה 50 שאני מטפס לגבעה הזו
אני בהיי   
רוח בינונית עם משבים מכיוון דרום מערב מחזירה אותי למציאות
ריכוז ריכוז ריכוז

חוזר קצת להתחלה
לפני 10 חודשים הבנתי שכדי להנות מרכיבת כביש , חייבים לדעת לטפס
עז אז רכבתי רק מישורי 
המקסימום שטיפסתי היה רולינג הילס 
זה נחמד אבל זה לא מספיק , לפחות לא לי
מתוך ההכרה הזו מצאתי את הטיפוס הכי קרוב לבייתי
טיפוס אמנם לא מאד קשה
אבל מספיק טוב וגם מספוק קרוב כדי שאוכל לצאת גם באמצע השבוע לרכיבת אימון קצרה 
לעלות לרדת ולחזור הבייתה
בראיה לאחור , אין ספק שללא האימון השבועי ( ולפעמים גם פעמיים או 3 ) לא הייתי מצליח לטפס את נס הרים או את בית ג'מאל וכו ............

והנה 10 חודשים אחרי 
אני מטפס בצורה רגועה בזמן של מתחת ל 17 דקות 
ונהנה מזה , זא לא קל אבל אני ממש לא סובל במהלך הטיפוס
 ואני בפירוש אוהב לטפס ואת הגבעה של בית אריה ( קטגוריה 4 לפי ה Uci ) אני בפירוש אוהב

הרכיבה של הבוקר היא גיוון , אחרי שבוע של רכיבות מישוריות בצקב גבוהה ובעומס גבוהה
יצאתי לי לטפס
חזרתי מהBasso ל Cinelli
חזרה גם למערכת ההילוכים האהובה עלי

תחילת הרכיבה הייתה קשה 
הבנתי שהרוח הבוקר חזקה מהרגיל
הקפדה על חימום רגוע עושה לי רק טוב
בתחילת הטיפס סימנתי לי מטרה של 17 דקות על דופק נמוך יחסית
רוכב בחליפה לבנה עוקף אותי
הוא על קיידנס מאד גבוהה 
אני לא מנסה להצמד , אין סיבה
שומר על הקצב שלי , מה שמרגיש לי טוב , זה מה שאני צריך
נהנה 
הרוח מקשה אבל לא בעייתית במיוחד
בסוף הטיפוס אני לוחץ מעט יותר
ומגיע למעלה מאושר ..............

בירידה אני מבין שהרוח היום לא פועלת לטובתי
משבים מעיפים אותי מצד לצד
לא לוחץ מידי
הדרך לכיוון ברקת חולפת בכיף
הרוח עכשיו היא רוח אף
אפשר ללחוץ יותר מהרגיל 
הקצב גבוהה , מעל 45 קמ"ש
מכה חזקה מכיוון החלק הקדמי מוציאה אותי מהמדיטציה הווירטואלית בה אני נמצא
תוך שניה אני מבין הקדמי נקור
בולם עם האחורי בצורה מבוקרת
קדימה נוהל פנצ'ר 
תוך דקה הפנימית נקורהה בחוץ
איתרתי את החור ואני גם מזהה שאין שאריות זכוכית בצמיג  הקדמי
עוד 2 דקות ופנימית חדשה מוכנסת למקומה
מנפח מעט 
זה נראה בסדר
מוציא את משאבת ה Co2 וכלום לא יוצא ממנה
עוד ניסיון ועוד ניסיון
אני מבין זה לא עובד
חזור לTopeak הישנה והטובה שלי
זה עובד
2 דקות והצמיג מנופח ללחץ גבוהה מספיק כדי לסיים את הרכיבה
יוצא מברקת ומרגיש שאני רוכב דרך קיר
רוח חזקה מכיוון מערב
מקשה מאד את ההתקדמות
עוד קצת ואני כבר בצומת בדק
הרוח עכשיו יותר בגבי והקצב בהתאם
חוזר לקטע מנהלתי
והנה כבר הבית
זה מרגיש מדהים

מאושר ומרוצה מעצמי

שרון :-)      

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה