יום שני, 8 ביולי 2013

הרכיבה הכי כיפית בעולם

לא משנה אם היא תהיה ארוכה , קצרה , מהירה או איטית
רכיבה עם הילדים זה משהו אחר
רכיבה של גאווה אישית
ורכיבה במסלול הבית שלי עם הילדים זה הכי הכי



אתמול לעת ערב , יצאתי עם הילדים לרכיבה ראשונה שלהם בראש ציפור
הם מכירים את המקום
משוגעים על הפארק שמרכז ההקפה
ומחכים כבר זמן רב לרכוב במקום שהוא סוג של בית שני שלי
שעת ערב
החנייתי את הרכב
אופניים נפרקו
הילדים חבשו קסדות , לבשו כפפות על ידיהם
נעלתי נעלי רכיבה הסתדרתי
וקדימה 
מאחר והיו רוכבי כביש שרכבו בקצב מהיר , בחרנו במסלול הפנימי של ההקפה
שגב מיד תפס קצב ונאלץ לחכות לאהוד ( ולי מאחר ורכבתי קבוע מאחורי אהוד )
אופני ה Trek mt 60 שלו פשוט נהדרות

הילד רוכב בכיף , מחויך ורגוע 
בסוף ההקפה הראשונה הוא תפס קצב והחל הקפה נוספת , תוך שהוא מתרחק מאהוד וממני , מתרחק מתרחק עד שכבר לא ראיתיו
אהוד הסביר לי בכל נקודה ונקודה מה הוא עושה
מה הפניה וכמה הוא מהיר
יפה לראות שילד בן 6 מבין בדיוק מה עושים בפניה ואיך לשמור קו אחיד וכו ...........
בתום ההקפה השניה , שגב חיכה לנו בנקודת ההתחלה של ההקפה
"אתם לא מבינים כמה שאני מהיר" הוא אומר
אני מבין בדיוק ונהנה לשמוע את ההתלהבות והשמחה
מאחר וסיימנו 4 קילומטרים רכיבה והיה זמן
נכנסנו קצת למתקנים , ביקרנו באומגה 
הילדים הסתדרו יפה מאד טיפסו ונהנו לגלוש באומגה במהירות גבוהה

בסיום הזמן חזרנו להקפה להשלים את הסיבוב השלישי
שגב לחץ חזק
אבל גם אהוד לא היסס לדחוף
ובכניסה לחורשה הוא היה ממש מהיר , מהיר מידי
הפער היה קטן בהרבה מבפעם הקודמת
השלמנו את ההקפה 
חיוך גדול על פני וגם על פניהם
שגב שמח לרכוב 6 קילומטרים 
אהוד ממש מתלהב מהמרחק ( הם כבר רכבו מרחקים גדולים יותר בעבר )
זהו , עוד שלב חשוב בקריירת הרכיבה שלהם נרשם
היעד הבא , פארק הירקון .........

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה