יום שלישי, 9 ביולי 2013

אוטומט

רכיבה אוטומטית
מקליק
נכנס להקפה
הקפה ראשונה חימום של 4:40
הקפה שניה חימום של 4:25
בלי לחושב בלי לדבר
בהקפה השלישית מוצא לי רוכבת נחמדה שמושכת אותי למשך 3 ההקפות הבאות
הקצב : 3:50 לערך
היא יוצאת , מתישב על זנב של רוכב אחר
בלי לחשוב
הקצב 4:00 , מישהו אמר אוטומט
הרגליים מסתובבות
הילוכים עולים / יורדים
בלי שום מאמץ מיוחד
משלים את מכסת ההקפות שתוכננה
יוצא לשיחרור הרגיל
החל מלווה אותי עד לנמל
מנהמל הים מלווה אותי
מטוס ממריא ועוד אחד
אני באוטומט לגמרי
עוצר בקצה הטיילת
ממלא מיים וחוזר על עקבותי
הקצב רגוע משוחרר לגמרי
ממש אטומט
חזרה לפארק אוהב את שינוי הנוף
הדופק במקום , בלימה הורדת הילוך , האצה , הילוך עולה ועוד אחד
לא מרגיש , לא חושב , עובד
חזרה להקפת שיחרור
אין לי כוח לדחוף יותר מידי
מספיק לי להיום
עוצר
סוגר רכיבה בגרמין
הכל באטומט

היה נגמר עבר

אבל בעצם ממש לא
זה הייחוד
גם כשהכל נראה אטומט
חיוך מאוזן עד אוזן
מאושר
לא משנה אם זה אטומט או לא
זה פשוט כיף
פשוט נהנה מכל רגע ומודע הייטב למה שאני עושה וכמה זה כיף

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה