יום חמישי, 11 ביולי 2013

Feel the heat

חם , קיץ
אבל בלי קצת טיפוס , אי אפשר
כרגיל באמצע השבוע , טיפסתי למחסום בית אריה
אני אוהב את הטיפוס הזה
מיד אחרי החימום , החליט מחזיק בקבוק להתאבד .........
ביחד עימו הבקבוק עצמו שפשוט נתקע מתחת לגלל האחורי 
עד שבלמתי , הבקבוק הפך להדגמה למשפט המפורסם :"והיתר חור מול חור תקבלו לפי התור"
כמה שניות לאחר מכן , והבקבוק הושלח לפח הקרוב
מכאן ואילך המשכתי לרכוב אבל עם משמעת מיים
הבנתי שהמקום בו אוכל למלא מיים בצורה יעיליה יהיה רק אחרי שאסיים את הטיפוס למחסום
רוח דרומית הקשתה על הרכיבה , לא אוהב או כן אוהב , זה מה יש
התחלתי את הטיפוס עם החלטה לשמור דופק
לא דוחף עד הסוף
ניפנוף שלום לחברתי יונית שבדיוק סיימה את הירידה
הטיפוס עובר חלק
אין משהו מיוחד , הרוח מקשה מעט אבל זה לא בעייתי
ברור לי שאני יכול לדחוף חזק יותר ולקצר דקה ואולי גם יותר
אבל זה לא מעניים היום , המטרה היא לשמור מומנטום של טיפוסים
חם , קיץ וזה פחות נעים
מצד שני חשוב בכל זאת לשמור על קילומטרג' ועל גובה מצטבר מינמלי לשבוע
אני לוקח החלטה לא לעלות לפלטה הגדולה לכל אורך הטיפוס
ולמען האמת אני נהנה יותר מהנוף והרוגע
שקט פשוט שקט
כל כך שקט שכל מה שאני שומע זה את רעש הדיווש שלי 
ממשיך עד המחסום , שומר קיידנס וקצב טוב
מרגיש נהדר
זה פשוט עובד
 מגיעל לעמה בזמן נהדר ועם הרבה אנרגיה
עוצר כרגיל
נהנה מהנוף , מבט לכיוון הים
וקדימה מקליק וזורם מטה במורד
הרוח הדרומית מבהירה שאסור להשתולל
זורם בכיף
קצת מהר קצט פחות מהר
המעבר מעל כביש 6 הוא החלק הפחות אהוב עלי
צל של אוטובוס מלחיץ מעט
נותן לו לחלוף אותי
פונה ימינה לכיוון ברקת
מאיץ במורד , עכשיו אני ממש מול הרוח
כיף למשוך ככה
זורם בקצב שלי  והופ אני כבר בצומת הטייסים
ביהוד אני עוצר בתחנת דלק למלא מיים
שני חברה בתחנת הדלק לא מבינים מה היצור הזה על הפרארי הכתומות עושה כאן
ממשיך חזרה הבייתה
המסלול מתארך הפעם עקב עבודות בכביש בסיון
לא אוהב לחזור דרך קרית אונו
אבל אין ברירה
מגיע הבייתה מרוצה מאד
אמנם חם ולח
אבל כיף לי

שרון :-)
 

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה