יום ראשון, 9 בנובמבר 2014

וואלס עם הרוח

רכיבת שבת קלאסית
מהבית למשולש וחזרה
80 קילומטרים
בד"כ אני יוצא לרכיבות הללו במוד של גומרים הולכים
קסאח
אין עצירות למעט עצירה קצרה לקפה
דופק גבוהה וקצב בהתאם ובהתאם ליכולת

השבת הזו הייתה שונה
שונה זו מילה עדינה
ראשית יש הגדרות והגבלות
Zone 2 , כה אמר המאסטר
שנית יש רוח , רוח מזרחית חזקה , אפילו חזקה מאד


5:45 מקליק ויוצא לדרכי
האפסרסו היה נהדר 
חמוש בחטיפי אנרגיה והרבה רוח טובה אני יוצא ברגוע לכיוון צומת סירקין
ימינה ואני על 40
הרוח מורגשת , דוחפת אותי הצידה בכוח 
משבים משבים דוחפים כל אחד בדרכו הוא
מצלם זריחה


בטייסים מצטרף אלי אלי , חבר שרוכב עימי לא מעט בזמן האחרון
מתאמים עמדות לגבי הרכיבה
הוא מודע למגבלות שתחתן אני רוכב ועובד בהתאם
הוא גם לא מושך לפני באופן רציף אלא פה ושם
הקצב סביר למדי ביחס לרוח
ברמלוד אנו פונים שמאלה 

הרוח מכה בעוצמה
דוחפת הצידה 
הרולינג הילס מתחילים
הטיפוסים קשים יותר וקשה לשמור על הדופםק במקום הנכון
עובד לאט , אלי יוצא לפעמים קדימה ולעיתים עוצר בצד
הוא מעדיף לעבוד חזק ולסגור חשבון עם קטעי טיפוס שונים
אני בשלי , רגוע וממוקד
גם כך אני לא אוהב להתפרע אבל ברוח הזו זה חשוב עוד יותר
אחרי הטיפוסון ליער המגינים מגיעה ירידה מהירה
בד"כ אני לוקח אותה על 45 עד 50
אבל לא היום , לא ברוח הזו
מעדיף להיות מחושב יותר במיוחד לאור הכיוון החד משמעי שלה
סוג של צעד לכאן ושניים לשם
בנחשון פונים שמאלה

כביש 3 ורוח פנים ישירה
אין הנחות לאט לאט , צעד צעד 
הקצב יורד מתחת ל 20 ולעיתים גם מתחת ל 10
אלי רוכב איתי , לא מנסה לברוח הרוח הזו קשה
אין הרבה רוכבים הבוקר , לפחות כך זה נראה
כנראה שכולם ברכיבת השנטי כלומר 
ואילו אלי ואני רוכבים בשנטי 
אחרי המחלף של נוה שלום יש ירידה קטנה
אנו בקצב שלנו לא דוחפים מידי 
צומת חטיבה 6
פונים ימינה לתחנה

5 דקות מילוי מיים ומנוחה קצרה
פוגשים חבר או שניים וישר יוצאים
בלי קפה בלי לבזבז זמן
כשרוכבים ברוח צד או אף , הרוח שורקת חזק
כשרוכבים ברוח גב חזקה יש מין שקט מדהים
מיד עם הפניה המתחנה ל 424 מתחיל השקט הזה
מבט לגרמין מראה מהירויות לא הגיוניות בדופק נמוך בעליל
4 קילומטרים שנעלמים תוך 5 דקות 
הטיפוס לימ"מ רגוע
אלי דוחף , אני בשלי , במגבלות
המשך הירידה לכיוון יד רמבם ממשיך בטיסה צמודת קרקע
אני לפנים ואלי צמוד מאחור
אין טיפס רוח צד , הכל מהגב 

בחזרה ל 44 הרוח שוב מהצד שורקת רועשת ובעיקר דוחפת הצידה
ימינה ל 40 הריקוד נמשך 
צעד לפה וצעד לשם
הידיים עובדות חזק
לוקח חטיף אנרגיה נוסף וממשיך בשלי
בקצב שלי בכיף שלי
אלי לצידי או מאחורי
בצומת אלעל חוצים בזהירות וקדימה מקטע אחרון 
הרוח משחקת
מקפיד לשמור את הראש ואת הדופק
בטייסים נפרדים בלחיצת יד מסורתית
היה נהדר
אלי פונה שמאלה ואני ממשיך ישר לכיוון צומת סירקין

מגיע הבייתה
הרגשת וואוו

בודק נתונים , הכל מדויק
כפי השוגדר כפי שנדרש 

מרוצה מהשליטה והעבודה הנכונה
מעדכן את עינב בנתונים וזהו לשבת זו



שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה