יום שישי, 16 באוגוסט 2013

זריחה של קיץ

החזאי הבטיח סופשבוע חם במיוחד
ובכל זאת , אי אפשר לוותר על רכיבת בוקר של סופשבוע
5:30 
6:00
הכל מוכן ה Basso ליד הדלת
טקס יציאה
נעליים , כפפות קסדה , הכל מוכן
נכנס לתנועה
חימום רגוע עד צומת סירקין

6:10 טל מגיע 
בוקר טוב וקדימה נכנסים לתנועה
המחלף של 40 עם 471 הוא אל הדבר הכינוח בעולם
אבל קדימה כבר מחכה כביש 40 
אנו יוצרים קצב רכיבה  נוח
נוח לי , לטל זה איטי מידי

6:30 השמש מתחילה לזרוח מבעד לעננים
פונים שמאלה בצומת בדק 
זמן לצלם זריחה 

טל מציע לצלם אותי

747 נוחת מעל ראשיינו
אחריו מטוס של ארקיע , מחבלי זרימה בקצות הכנפיים , בולטים מעלה
כנראה בואינג 737 מדגם חדיש

אני לא מהסס ומצלם את טל  ( צריך הוכחות שרכבתי עם מלך הברווטים של ישראל )


הטיפוס היחיד של היום מתחיל
זה לא ממש טיפוס , 600 מטרים של בשיפוע ממוצע של 5% 
טל בקצב שלו ואני בשלי
יש לי תחושה שמשהו תפוס בבלם האחורי
אנו עוברים לכביש 444 
טל זורק מבט על הגלגל האחורי שלי
הבלם נראה תקין
חבורות מנגשים חולפת אותנו
אחד מהם עם גלגל אחורי מלא , יש לו שריקה חזקה , מין וושטטטטטטטטטטט חזק
אני לא בטוח כמה הוא יהנה היום מהגלגל הזה , הרוח לא חזקה אבל לא ממש יציבה 
אנו ממשיכים ברולינג לייט עד צומת נבלט
פניה זורמת ימינה ואנו על כביש 453
טל עוצר לדקה לסדר משהו באוכף
אני ממשיך , עוד קילומטר והוא תופס אותי
ביציאה מקרית שדה התעופה אנו רואים את החברה של סונטו
אני מזהה את דורון ואת יעל 
מנוף להם לשלום
אנו פונים שמאלה חזרה לכביש 40
הקצב רגוע
הרוח מגיעה כנראה מלפנים וקצת קצת מהצד
יש רוכב שטח שנמצא מעט לפנים
טל מנסה לחשב מתי נשיג אותו
אני ממוקד בלשמור על קצב
רצועת הדופק שלי לא עובדת ואני לא רוצה לעבור את הגבול
הקטע זורם על רמלוד
ימינה לכביש 44 , חולפים ליד המוזיאון של תעבורה
אחרי מעבר דיי לחוץ דרך רמלה , אנו מוצאים זמן לשוחח
קצת על המשפחה , קצת על הברווטים
טל מציע לקצר דרך כפר חבד
בדקה הוא בדק ב gps שלו ומצא מסלול שועבר דרך כפר חבד ויוצא מצפריה
מתאים לי מאד , גם ככה לא מת על צומת בית דגן ....

7:45 , ימינה , נכנסים לכפר חבד
טל מוביל , אני צמוד לאחורי שלו
אני משתעשע ברעיון של לעבור פה גם בשבתות
ומזכיר את האבנים שאחטוף
טל מציין שראה כמה בלוקים בצד הכביש
אני משלים : " את הבלוקים גמרנו שבוע שעבר נגד פתח תקוה" שורה אלמותית של הגשש
אחרי מעבר של תחנת הרכבת , יש מעבר נעים ונוח מתחת לכביש 1
אנו כבר בצפריה ומיד לאחר מכן צמודיםן לגדר של נתב"ג
מטפסים על גישרון קטן
ופתאום מטוסים נוחתים וממריאים

מצלם תמונה אחרונה להיום

עוד טיפה ואנו כבר על כביש 461

8:15
נפרדים
טל ממשיך לתל אביב
ואני מצומת סביון לפתח תקוה ( איפה הבלוקים )

היה נהדר
רכבתי עם רוכב על , אולי האיש שרכב הכי הרבה קילומטרים בשנה האחרונה מבין הרוכבים הישראליים

הקצב היה טוב

החום , טוב היה חם ולח , זה מה יש
והזריחה , היתה מדהימה

שרון :-)
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה