יום ראשון, 4 באוגוסט 2013

התחדשות

רכיבה ראשונה על אופניים חדשים , פרויקט שקרם עור כבלים , צמיגים שילדה וכידון ......
התרגשות 
חששות
מה יהיה אם ואם לא ..........

אקדים קצת ואומר שלהבדיל מפרויקטים קודמים שלי
הפעם מדובר בפרויקט שהוא אישי שלי
הפרויקט הזה החל לפני כמה וכמה חודשים
הוא החל בהליך איטי מחושב של צבירת רכיבים איכותיים
הקפדה על רכיבים במשקל נמוך 
בהמשך החל היו מחשבות על שילדה מסוימת
אלא שאז הופיעה שילדה אחרת , שונה , עם ניחוח איטלקי משכר ומשקר כאחד
והבחירה נפלה
מכאן החל תהליך של השלמת איבזור התאמות , כיוונון מדויק
אלמנט נוסף שהיה לי חשוב מאד הוא לבצע את ההרכבה בעצמי
הליך שנמשך כמה ימים בשלבים 
הרכבה התאמה , כיוונונים ועוד כיוונונים

הרבה השקעה בתנוחת הרכיבה 


אבל עד שרוכבים , אי אפשר לדעת מה התוצאה ......

הקלקה , מפעיל gps ונכנס לתנועה 
הקפת חימום רגועה  מעלה לגדול בקראנק 
זה חלק כמו חמאה 
אין מחאות , אין רעשים
בודק את תנוחת הרכיבה
האם חסר לי אורך בסטם .......... לא סגור על זה
אין עומס מיוחד
הישורת היא מקום טוב לבחון את העברת ההילוכים
לא שאני מצפה למשהו פחות ממושלם מערכת הרקורד
אבל בכל זאת , אני המכוון , לא מכונופן שזהו עיסקו
התוצאה מרשימה , חלק כמו חמאה , אין מחאות כל לחיצה = מעבר הילוך בדיוק כמו שצריך 
סוף הישורת , זמן לבחון את האחיזה
הצמיגים אינם חדשים וכבר ראו ימים יפים יותר 
אבל הם בהחלט עושים את העבודה
השילדה משלימה את התמונה , זריזה בפניות ויציבה במהירויות גבוהות
דורש קצת התסגלות
ההקפה השניה מתחילה
עכשיו הזמן להתחיל ללחוץ
הרגליים כבדות קצת מיום האתמול
ובכל זאת אני מצליח לייצר קצב טוב
מגיע לאורטו ד , פניה מסובכת , רגל שמלא למטה כמעט נעולה
אצבעות מוכנות על הבלמים
האופניים פונות ממש לבד
כמעט בלי הפעלת כח
כשאני יוצא מהפניה , חש מעט איבוד אחיזה באחורי , לא מסוכן סוג של החלקה קלילה
ההילוכים עולים , בזה אחר זה
רוח דרום מערבית מתנגדת מכל הלב , הקצב בשירות לא ממש מלהיב , זה מה יש !!!
עוד קצת ואני כבר בחורשה
בלימה עדינה , קו מדויק , האצה , הורדת כוח לעשירית שניה ושוב האצה
עוד פניה ואני בישורת האחורית , לחץ לחץ לחת
מרגיש נהדר
עוד קצת ואני חזרה ב T , מתחיל עוד הקפה
הפניה הזו קצת פחות נוחה לי
אני עוד לא בטוח ב 100% בהשכבה שלה 
מבט על הגרמין , הזמן נראה נהדר
עוד הקפה מתחילה
זורם בכיף
זה מרגיש כמו הקודמת , רק מהר יותר
עוד הקפה ועוד אחת , מאי שם מגיעה רכבת שמהווה פוטנציאל טוב עבורי
נצמד מאחור ושומר קצב
מזהה את הרוכבים , חברי סונטו , שומר מיקום מאחוריהם , האופניים עובדות לי הייטב
התנוחה טובה מאד
אני עוד לא בטוח ב 100% בשילדה , זה דורש זמן ואולי גם צמיגים במצב טוב יותר
בטוח שעם עוד קצת אחיזה אהיה מהיר יותר
אני ממוקם נכון
שומר על הרכבת שלי
הקפה אחרי הקפה
כשהם יוצאים , אני ממשיך בשלי
להפעתעתי , הקצב לא יורד , להפך , שתי ההקפות הבאות , מהירות למדי
כשאני מסיים אותן אני מתחיל להרגיע
לא ישרת אותי לרכוב מהר מידי
מעדיף לשמור קצת רזרבות היום
בסיום ההקפה ה 12  מחליט שזו תהיה האחרונה
מוריד לחץ לגמרי
נהנה מהעבודה שלי
בהחלט מרוצה 
הכל מכוון , הכל עובד
אולי עוד קצת פיין טיונינג , רק אולי
נותן לעצמי אויר
מוריד לקטן בקראנק 
מחייך
מגיע לי
בולם בעדיונת ב T , ממלא מיים
מצלם 


ומסיים רכיבת אימון מעולה
שכללה בתוכה היכרות ראשונית עם אופניים שהם תענוג של ממש

שרון :-)

ולמי שלא מזהה
השילדה היא Basso Zer0.9




 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה