יום רביעי, 18 בדצמבר 2013

Hell is cold as ice

ראשצי בבוקר חורפי זו חוויה בפני עצמה

מקליק ונכנס
הגרמין מראה 2 מעלות
מתחיל לדווש
הרגליים קרות לגמרי
מחליט לבצע חימום ארוך , 3 הקפות לפחות
מגיע לאורטו ד , ומבין שלא משנה מה אעשה , זה יהיה קר
הקטע המקביל לאיילן הוא קיפאון אחד גדול
הישורת הראשית מהירה וקפואה , כן כן , הגרמין מראה 0 , כן אפס מעלות צלסיוס
בכניסה לחורשה האצבעות לא רוצות לזוז , קפואת לגמרי
האספלט מלוכלך למדי , בוץ פה ובוץ שם , אין מה לעשות
שומר על קו
הרכבת של סונטו עוקפת אותי  ולאחריה עוד רכבת קצרה
מסיים הקפה ראשונה 
הקצב מהיר יחסית הדופק נמוך 130 אולי 135
הקפה שניה גם היא רגועה יחסית , הדופק עולה מעט 135 עד 137
מנסה לא מלהתפתות וללחוץ
בהקפה השלישית אני מרגיש שאני כאן
הקצב עומד על 4:05 להקפה ואפילו מהיר יותר
בהחלט מה שאני רוצה לעשות היום
הדופק מגיע לאיזור עבודה , 160 בערך 
ההקפות חולפות הקפה שישית , שביעית , שמינית , הטמפרטורה נשארת נמוכה , נמוכה מאד
הרגליים מרגישות נהדר
הדופק בשמיים 170 +
אצבעות הידיים פשוט לא מרגישות ........ לא מרגישות כלום
באמצע ההקפה ה 11 , עוצר לרגע להגיד שלום לזוהר ולשאול משהו
ומיד יוצא חזרה
נכנס לישורת הראשית ומוצא זמן לחטיף אנרגיה
הידיים פשוט לא מצליחות לפתוח את האריזה , הכל קפוא לגמרי
בכניסה ל T אני מזהה שיש מישהו או מישהי על הגלגל שלי
במהלך הקטע הבא אני נעקף על ידי יעלי חברתי ופז בש , רוכבת מחוננת ומוכשרת 
הן עובדות על הקפות בקצב של 3:50 , בדיוק מה שאני צריך
תופס גלגל ושומר עליו , ביציאה מהפניות אני טיפה מאבד את שתיהן , כך שבכל יציאה מפניה אני דופק מיני ספרינט כדי לתפוס גלגל
הדופק בשיא 175 , 177 , 170 , 175 וכו .........
מדהים לראות את הדיווש של פז מהיר ועגול , בלי טיפת נידנוד לככל כיוון שהוא
הקפה ועוד הקפה , הן שומרות על קצב מדויק
רוכבים שנעקפים מצטרפים לרכבת ואחרי כמה הקפות זו כבר ממש דבוקה
מוצא לי מקום אי שם באמצע 
דופק יורד מעט , מצליח לשמור אותו על 165 וגם הספרינטים נעשים קלים יותר 
הקצב נשמר בצורה ממש טובה 
עד ש..........
יעלי ופז יוצאות החוצה ואריאל לוקח פיקוד 
אריאל רוכב וותיק מנוסה ומהיר וחשוב מכל , חבר טוב
הוא דוחף קדימה ותוך כמה שניות כבר אין דבוקה ,יש רכבת קצרה , מנסה לתפוס אותה אך לשאוו
אני מצליח ליצור לבד הקפה מהירה למדי , 3:45 , מעולה
עוד 2 הקפות לבד ומחליט שזהו להיום , הקפת שיחרור רגוע
הגרמין מראה 5 מעלות , התחמם קצת הא
האצבעות קפואות לגמרי
ההרגשה הכללית היא וואוו
Hell is cold as ice

שרון :-)


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה