יום ראשון, 31 באוגוסט 2014

מאלתרים

שבת של סוף אוגוסט
שבת חמה ולחה
יוצא כרגיל הכי מוקדם שאפשר
זורם רגוע עד לטייסים
בוקר טוב לטל , קדימה , תנועה רגועה וכיפית
לאט לאט מעלים קצב
רוח דרומית קלילה 
בקיצור רכיבה קלאסית של אוגוסט 2014
היעד הוא רמלוד - נחשון וחזרה
בגינתון אנו מתישבי0 למרחק קצר על הדבוקה של פוקוס
קצת יושבים עליהם עד שהם מעלים קצב ואני כבר לא מסוגל לשבת שם
טל מסוגל בלי בעיה
אופני ה bob jackson שלו כבדים ומאובזרים
משהו בסגנון Dodge viper
לעומת ה colnago הקלילות שלי
שהן יותר כמו Ferrari gto קלילה וזריזה

למרות זאת טל מהיר ממני
ומושך אותי הרבה יותר מאשר אני אותו
לקראת רמלוד טל מציע שננסה קיצור נחמד שעובר בקיבוץ נען
דיברנו על הקטע הזה כמה פעמים בעבר אבל אף פעם לא רכבנו בו
תוך שניות טל מסיים לבדוק ב gps את המסלול המדויק 
ממשיכים ישר בגשר של רמלוד
ויורדים עם 40 לכיוון סיתריה
קצת אחרי יש פניה שמאלה לכביש 4233
הכביש מוצל בחלקו

והוא למעשה רולינג הילס עדין וקליל
ממש נעים לרכוב בו
אחרי פניה או שתיים מגיע מעבר מעל הרכבת ומעל כביש 6
הפיתולים נמשכים קצת לכאן וקצת לכאן
השמש נראית אפורה , ממול נראים כמה מגדלים גבוהים , אחרי קצת מחשבה נראה שזו מודיעין

עוצרים לצלם

עוד ירידה קצרה ואנו על כביש 44 , ממשיכים עד פדיה ועוצרים לקפה

5 דקות ומתחילים לחזור
טל מתחיל למשוך חזק יותר
אני במוד שיוט
משוחחים על כמה דברים
אני מעלה מסלול ברווט ששוחחנו עליו בעבר ונראה שאולי בעתיד ננסה אותו
בצומת רמלוד פונים ימינה
אני מזכיר לטל את חבורת ראש ציפור שמסרה לי ד"ש עימו בבוקר
ואומר לו שסביר שהם יעקפו אותנו עוד מעט
לא חולפות 2 דקות והם מגיעים , מברכים בבוקר טוב - בנוהל ראש ציפור ידידותי
טל אומר לי שלום ותופס גלגל
הם טסים קדימה
( לאחר מעשה נודע לי שהם מאד נהנו מחברתו וטענו שנראה שהוא יכול היה למשוך אותם )
אני ממשיך בקצב שלי
משייט לי לכיוון הבית
הטמפרטורה עולה ואני במוד של לשייט בכיף
הזמנים דווקא אומרים אחרת , קצב מהיר יחסית
מגיע הבייתה
,מסמס לטל ומקבל הודעה חזרה
היה מעולה

אוגוסט נגמר 
מקווה שגם החום ירד קצת

שרון :-)

נ"ב
בקרוב רכיבולת מספר 3

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה