יום שבת, 6 בספטמבר 2014

מלחמה ושלום

ה Basso זכו השבוע לטיפול מיוחד
אחרי המתנה של כמה שבועות

הגיעו כמה חלקים וביום חמישי בערב פורקה מערכת ה10 Record ובמקומה הורכבה מערכת Chorus 11 הילוכים
לא וויתרתי על קסטה 29 , למען יכולת טיפוס 

בששי אחר הצהריים ביצעתי פינישים , כיוונים קטנים ובדיקה קצרה שהכל עובד

שבת בבוקר , יוצא לרכיבה בנוהל רגיל
במקור חשבתי על בית אריה
אבל משהו אמר לי לשנות כיוון

יוצא מהבית וזורם רגוע לכיוון כביש 40
משהו מרגיש לי קשה
רוח דרומית , לא מאד חזקה ודיי אופיינית לתקופה האחרונה מעמיסה את הרגליים
היא נראית חלשה אבל בפועל היא לא ממש חלשה
זה מרגיש כמו מלחמה
מול בארות יצחק אני עוקף שני רוכבים
אחד מהם על Lightspeed מרשימות
השני על פוקוס שחורות הקצב שלהם נהדר מבחינתי ואני מקווה שהם יימשכו עד למשולש 
בטייסים הם פונים ימינה , לצערי
ממשיך ישר , המלחמה נמשכת 
התחושה טובה 
45 דקות רכיבה ואני ברמלוד
יורד במחלף ופונה שמאלה
אני כבר מסונכן על החלפות ההילוכים
השילוב של שיפטר קורוס ( שמאלי ) ומעבירי הילוכים קדמי - Sram yaw , הוא פחות טוב מהרקורד ודורש יותר עבודה במעביר הקדמי
ה Basso  מפצות אותי בהיגוי זריז ונוח ותחושה שהתגעגעתי אליה כבר זמן רב 
אני בהחלט אוהב את השילדה הזו ויש לכך סיבה טובה
מבט נוסף על השעון ועל הקצב
מסמן לעצמי שתוך 35 דקות נוספות אהיה בנחשון
שני רוכבים פונים מ 424 ל 44
תנוחת הרכיבה שלהם נראית כמו של רוכבי כביש אבל משהו לא מסתדר לי

לאט לאט אני סוגר עליהם
הקצב בדיוק לפי התיכנון
ככל שאני מתקרב אל השניים אני מבין שהם רוכבים על אופני 29 ז"ק ותנוחת הרכיבה שלהם מאד שפופה
באיזור פדיה אני סוגר על הראשון , השני בורח קדימה
שיחה קצרה עם הדרך ועל הרוח
ומה שנשאר זה הטיפוס ליער המגינים
לוחץ חזק , דיווש עגול
הרוח משיבה מלחמה
הירידה מיער המגינים נחשון איטית יחסית
אני לא נותן לאופניים לזרום בצורה מלאה , במהלך הטיפוס הבנתי שצריך להרים את המנופים כסנטימטר עד סנטימטר וחצי , ולא ממש נוח לי לשכב לגמרי על הכידון
בנחשון פונה ימינה , הזמן הוא שעה ו 17 דקות
בדיוק כמו שחשבתי , בעצם קצת פחות
הרגליים מרגישות כבדות וזה לא ממש זורם , בכל אופן לא כמו שאני רגיל בקטע הזה
ולמרות זאת תוך פחות מ 20 דקות אני בצומת חטיבה 7 פונה ימינה ומתחיל להאיץ
הרוח עכשיו מגיעה מהצד / גב והקצב בהתאם
המלחמה הסתימה 
זמן לעשות שלום
שיחות השלום נמשכות בקצב מהיר למדי עד גמר הטיפוס לימ"מ
מכאן והלאה השלום שולט
בעצם רגע אחד
טעות קטנה במשחק ההילוכים ואני מבין שאם לא אעצור , יש סיכוי שהשרשרת תסתבך בזרוע הקראנק
עוצר ומסדר את הדברים ( ומסמן עוד פרט לטיפול של אחרי הרכיבה )
מקליק וממשיך בכל הכוח
הקצב מהיר , מחליט שהעצירה של הרכיבה תהיה קצרה ותהיה רק באיזור רמלוד
ההיגוי של ה Basso פשוט נהדר והקצב בהתאם
בסוף כביש 424 , פונה שמאלה לכביש 44 וקדימה
שני רוכבי נגש יוצאים מהחניון של מפעל נשר
הם עוקפים אותי בקלילות אבל ברמזור מאיטים ואני חולף על פניהם
ימינה ברמלוד 
כביש 40 , רכבתי את הקטע הזה עשרות פעמים אולי אפילו מאה ויותר
הרוח בגב והקצב מהיר בהתאם
בצומת של לוד מרכז , עוקפת אותי דבוקה בקצב סביר עד מהיר 
מנסה לשבת עליהם ומצליח לפרק זמן קצר
הקצב מעל 40 קמ"ש
אני מסוגל לעמוד בו אבל במחיר שאני לא רוצה לשלם
בגינתון עוצר ל 5 דקות
לוקח נשימה ומתארגן למקטע אחרון
מבט בשעון מספר לי שסביר להניח שאם אעשה מאמץ אגיע לפני 9 הבייתה
כלומר 3 שעות רכיבה ברוטו ............
יוצא ודוחף , לא בטירוף אבל גם לא בצורה רגועה 
עובד , הכביש זורם לי ואני מרגיש נהדר
8:50 , צומת שעריה 
מכאן והלאה זה שיחרור בעליה
מרגיש לי נוח
לא דוחף
9:00 אני בבית
מכבה את הגרמין
עולה הבייתה
נכנס , הילדים מקבלים את פניה בחיבוק גדול
מארגן לי בקבוק מיים
עובר על הקובץ של הרכיבה
ומסמן לי דברים קטנים לכיוון באופניים

היה טוב
בתקווה שיום אחד לא תהיה כאן מלחמה
אלא רק שלום


שרון :-)

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה