יום שבת, 15 בנובמבר 2014

על גדות הירקון

"על גדות הירקון
רגליים לא במיים"
שר אריק איינשטיין

ששי אחר הצהריים
שגב יוצא קדימה ואני בעקבותיו
שינינו על אופני שטח
הוא על ה Trek הכחולות שלו ואני על  הFirst and me השחורות
יוצאים משכונת אם המושבות

עוברים דרך מעבר תת קרקעי תחת מסילת הברזל
פניה שמאלה ואנו רוכבים במקביל למסילה
לאט לאט ואז קצת מהר יותר
שגב נע בקצב רגוע הוא גם הבהיר שהוא לא רוצה לרכוב מהר היום
אני איתו קצת לפניו קצת אחריו
הדרך נעימה
עוקפים שלולית פה ושלולית שם
מחפשים את השביל הלבן וגם מוצאים אותו
עוד קצת אנו מתקרבים לגדה הדרומית של הירקון
אני מחפש את המעבר תחת כביש 4 אני יודע שמשם יש שביל אופניים נעים שיקח אותנו לכיוון פארק הירקון
שגב מפגין שליטה וטכניקה מרשימה
הוא דוחף פחות חזק משציפיתי אבל בפירוש לא מוותר

אחרי שעלינו על השביל אנו עוצרים לדקה
מבט על האופניים של שגב ואני מאתר תקלה בבלם האחורי
דקה וחצי והכל מסודר , כולל כיוון בלם
חטיף אנרגיה ויוצאים קדימה
הקצב עולה ועולה
שגב טס לפני
עכשיו הוא משוחרר ורוכב בהתאם
זה ממש כיף לרכוב אחריו בקצב הזה
הטכניקה נשמרת
השביל נע מצד לצמד בסמוך לנחל
הנוף הירוק עושה טוב על הנשמה
אנו רוכבים זה לצד זה ומשוחחים
חליפות צריכים לפנות מקום לרוכב מהיר מאיתנו או לעקוף מישהו איטי יותר
בגשר המכביה אנו נכסים לכיוון פארק הירקון
וחלפים ליד המידיון
עושים סיבוב ניצחון בגבעת המופעים ( כולל סלפי )


חצי דקה הפסקה וקדימה חזרה
באותה הדרך
הקצב מהיר ולמעשה מתגבר מרגע לרגע
שגב דוחף חזק ונראה שמתחזק מרגע לרגע
כשאנו יורדים מהשביל ועברים לכורכר הוא מפגין טכניקה מרשימה
בוחר קוים מדויקים לא מפחד מעליה טכנית או מירידה שדורשת בלימה ושינויי כיוון

סיום הרכיבה מלווה בכמה שינויי כיון קטנים נעימים ומהירים
עוד כמה דקות ואנו חזרה ברכב
להגיד שהיה טוב , זו מילה עדינה
אני נהנייתי
ושגב - גם הוא עם חיוך מאוזן לאוזן

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה