יום שישי, 2 בינואר 2015

לא נשבר

קידנס גבוהה
מסובב מסובב 
הילוכים נמוכים הכביש מתעקל שמאלה 
חצי עומד על הפדלים
התוואי מתמתן מעט מעלה הילוך עוד כמה דיוושים ושוב מוריד הילוך
השיפוע מחריף
הBasso מורידות כל טיפת כוח שאני מסוגל לתת
הגרמין מראה 13% שיפוע

נקישה קטנה וכלום
אני מדווש על ריק
מנתק פדל ועוצד
שוב נפלה שרשרת ?
לא , זה לא זה


עוצר , עומד לצד האופניים
בועז חברי נמצא עוד 100 מטרים לפנים

אז איך היגעתי למצב הזה בכלל ...............

רכיבת סופש של תחילת ינואר
בוקר קריר ויבש
מקליק ויוצא לפגוש את בועז
חבר שלא רכבתי עימו זמן רב
מתחמים וזרמים על כביש 40
אני מתחיל את תרגילי האליפסה שנתן לי עינב
הרוח אומרת את שלה
רוח דרומית חזקה עם רכיב צד מזרחי שמתשנה למערבי מפעם לפעם
ברמלוד פונים שמאלה ומתחילים לטפס על כביש 44
הקצב איטי למדי והאליפסות  הופכות קצת יתר קשות בשל התוואי הלא פשוט של הקטע ובעיקר בשל הרוחות
בועז דוחף חזק יותר ובורח לי קצת
לקראת נחשון הוא מאט ואני חולף על פניו
ברמזור בנחשון מחליטים שנטפס גם את גיזו , יש מספיק זמן
עליה קצרה שרכבתי בה לפי שבועיים
קצרה אבל בעלת שיפועים קשים למדי

אנו ממשיכים עוד מעט על כביש 44 ופונים ימינה לגיזו
בתחילץת הטיפוס אנו ביחד
מקפיד על דופק במקום וקידנס הכי גבוהה שאני יכול
הילוכים נמוכים סיבובים מהירים
הפיק הראשון מגיע בעיקול חריף שמאלה
אחריו זה מתמתן מעט ואז מגיע עוד פיק , שומר הילוכים נמוכים
הקצב שלי טוב ואני מודע לזה
טוב כמובן יחסית לעצמי
בועז כבר 80 מטרים לפני
ואז מגיע הפיק השלישי
נקישה ואני מדווש על ריק
מנתק פדל ועוד אחד , עוצר מבט על הקראנק ונעשה לי שחור בעיניים ולא רק מהאספלט
השרשת קרועה
שרשרת Campagnolo Record 11 שעוד לא השלימה 1500 קילומטרים

מבין את המצב ומפנים שעכשיו זה מבחן אמיתי
מה יהיה אם ברכיבת 200 תתרחש תקלה שכזו
מוציא אולר כלים ומפרק את החלויה הקרועה / מעווותת
מתחיל להתארגן להרכבה מחדש
זה לא הולך הפין נופל
מנסה אופציה כזו ואחרת וזה לא הולך
הדקות נוקפות 
בועז בסבלנות מנסה לעזור , אין לו את הידע הטכני שלי אבל יש לו המון רצון וחוצמזה , פרטנר נהדר לרכיבה
מפרק חוליה נוספת ומשחק עם מיקום הפין
מחליט שאם עכשיו זה לא ילך אתקשר לנורית לחילוץ מנחשון
משחק קטן וזה הולך , מדויק , מוודא שהכל תקין
מתקשר אל נורית ומעדכן שיש עיכוב בחזרה 
מסדר בקבוקים ולוקח חטיף אנרגיה
מקליק ויורד בזהירות 
הירידה מממש לא סימפטית , אחיזה נמוכה מאד ושיפוע תלול 
חוזרים לכביש 44 חולפים את תחנת הדלק בנחשון
משהו לא ממש עובד לי
הטיפוס ליער המגינים הולך קשה
הרוח כנראה מגיעה מהצד ולא מהגב
מפחד לשחק עם הפלטות בקראנק 
לוקח לי כמה דקות להבין את השינויים בתגובת המערכת שהופכים מהירים מאד
מודע לכך שאסור לי לבצע הצלבות על הגדול בקרנאק , בשום מצב !!!
אחרי יער המגינים הרוח דוחפת חזק
זו טיסה מהירה , עובד רגוע ומנסה לחזור לאליפסות
זה עובד חלקית , כלומר עובד טוב אבל הריכוז שלי נתון בלוודא שאגיע הבייתה בצוורה חלקה
הקצב הופך מהיר מרגע לרגע
אין כאן משהו מיוחד לתאר , זה פשוט מהיר
שעה ו 5 דקות אחרי תיקון השרשרת אני בבית
מדהים 37.5 ק"מ ב 65 דקות
חלומי וזה עוד ביום שבו אני לא לוחץ חזק
תענוג אמיתי

עולה הבייתה נורית מכה לי לקפה של בוקר

המחשבות ממשיכיות לרוץ
מה שבטוח , אני לא נשבר !!!

שרון :-)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה