יום שישי, 10 באפריל 2015

שינויי מזג האיר

האביב הגיע
פסח בא
ימים של מזג אויר משוגע
יומיים של חמסין ואז 3 ימים של קור וגשם

בדיקה של התחזית בערב שלפני הרכיבה 
והמסקנה היא שיהיה קר למדי בבוקר
אבל הגשם יגיע רק אחרי שנסיים 

6:30 צחי ואני יוצאים
מתחילים חימום רגוע לכיוון צומת הטייסים
המסלול מוכר 
יש רוח דרומית קלה 
נעים בקצב טוב
בטייסים אלי חובר אליינו
הקצב מתון והרוח הנגדית מתחילה להתחזק
קצת ועוד קצת
אני עובר קדימה 
רעש מאחורי
מבט לאחור , צחי על האספלט
עוצרים וניגשים אליו
הוא בסדר , בעיקר גאווה חבולה וכמה שריטות 

עוד דקה וממשיכים
הקצב איטי מידי לצחי , הוא רוכב חזק ביחס ליכולות של אלי ושלי
מצד שני הוא בחר לרכוב עימנו ולכן הוא עובד בקצב שלנו , 
מפעם לפעם הוא בורח קדימה ומחכה קצת בנקודה רחוקה יותר
ברמלוד פונים שמאלה לכביש 44
אני מציין שאני רוצה לבצע את המשלוש בהקפה ימנית 
אלי רוכב את הכיוון הזה בפעם הראשונה 

מתחילים לנוע לכיוון כפר בן נון
הרוח היא רוח אף שמתחזקת
מפעם לפעם מופיעה טיפה קטנה על הגרמין
אני בשלי
עובד רגוע 
קיידנס גבוהה 
הטיפוס לימ"מ עובר בכיף
בירידה אני עובר לאחור , נותן לאלי ולצחי להתמקם נכון ויורד בקצב שלי
בסוף הירידה אני מתחיל לסגור פערים ולאט לאט מתמקם באמצע
בצומת חטיבה 7 פונים ימינה
העננים הופכים שחורים יותר ויותר
הרוח היא דרומית וחזקה למדי
הגשם מתחיל להתחזק , לא ממש חזק אלא יותר מציק 
טיפה ועוד טיפה , והן חדות , המטפרטורה צונחת
עוד 10 דקות חולפות והגשם הופך לגשם של ממש
לאף אחד מאתתנו אין מעיל גשם
הרכיבה על כביש 3 איטית מאד , הרוח מקשה ובמקום לראות מהירויות של מעל 50 קמש אנו בקושי רוכבים על 25
פניה ימינה לכביש 44 , מתחילים לטפס ליער המגינים
הרוח גבית , בינונית ומתחזקת
צחי מושך חזק מלפנים 
אלי מעט מאחורי 
ואני נהנה מהרוח הגבית 
הגשם בהחלט מורגש
מרגע זה  אני נכנס למוד של , להנות כמה שיותר
זו לא רכיבת הגשם הראשונה שלי השנה ולמען האמת רכבתי השנה הרבה רכביות גושם
ואני אפילו אוהב את זה .............
ובכל זאת , הפעם לא הייתי מוכן 

אחרי יער המגינים מתחילה ירידה מהירה , רולינג הילס בכיוון מטה
טיפוס קצר וירידה מהירה ושוב ושוב ושוב  
מבט על הגרמין
זה כבר 50 ק"מ ושעתיים וחצי
בדיוק הזמן להוסיף קצת אנרגיה ולהגביר מעט את הקצב
הכביש הרטוב לא מפריע , רק להימנע מהפסים הלבנים / צהובים וזה הכל
ברמלוד פונים ימינה חזרה ל 40
צחי מתמקם לידי ואלי תופס עמדה מאחור
הרגשה נהדרת
עובדים ביחד , לא ממש החלפות אלא יותר שמירה זה על זה
בטייסים אלי ניפרד מאיתנו וחוזר לביתו
צחי ואני ממשיכים למקטע אחרון על כביש 40
כיף אפילו יותר מכיף
הגשם מתחזק קצת יותר ודורש מעט יותר זהירות בפניות 
מגיעים הבייתה
לוקחים אויר היה פשוט נהדר


וקצת נתונים , הרי בלי זה אי אפשר
מרחק : 76 ק"מ
זמן ברוטו : 3 שעות ו 21 דקות
זמן נטו : 3 שעות ו 17 דקות
גובה מצטבר :  345 מטרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה