יום חמישי, 12 במרץ 2015

יש דברים שאי אפשר להתכונן אליהם

אחרי שרכבתי במשך תקופה לא קצרה על ה Basso Zero.9 התחלתי לחלום על משהו קיצוני יותר
ה Zero הן אופניים נהדרות , מגע ייחודי , נוחות לצד קשיחות
ואופי מיוחד , לא אופניים לכל אחד !!!

זמן לא רב לאחר מכן , צירפתי לאורווה את ה Colnago Clx , אופניים נחמדות מאד
אבל קצת חסרות אופי ( משהו שלמדתי עם הזמן )
וכל פעם שעברתי אליהן מה Zero , הרגשתי שהן מהירות , נוחות  נהדרות אבל משהו חסר

וכך החלו מחשבות על השילדה הבאה
הכיון היה Basso נוספות , חיפשתי Astra אך בפועל כמעט ואין כאלו בשוק המשומשים
וחדשות , מחוץ לטווח העלויות שאני יכול להרשות לעצמי

ואז מאי שם , בשיחה עם חבר , העולה הרעיון של Basso Diamantte שמוצעות למכירה
מבט ראשוני העלה מחשבות
שוחחתי קצת וחשבתי
וחשבתי עוד קצת
ואז הגיע הרגע לקחת החלטה

לפני כמה ימים הן הגיעו אלי 
שילדה בצבעי ירוק  זית , שחור ולבן
מערכות שימנו אולטגרה ( בקרוב יוחלפו לדבר האמיתי Campagnolo Record)
אחרי שעה עבודה , בוצע כיוון תנוחת רכיבה ראשוני 

וכך יצאתי לרכיבת סטאפ בראש ציפור על האיטלקיה החדשה 
מעבר אחרון על האופניים
מקליק ונכנס להקפה
תחושה נעימה , רוח צפונית חזקה 
מתחיל בחימום , מוודא שאני יושב בצורה נכונה ושהכל תקין
משחקי הילוכים ( החלפות שגויות חופשי , לא אוהב את המערכות של שימנו !!! , זה הגיע לרמה של מוריד הילוך ומעלה שניים בהרבה מאד מקרים )
אחרי כמה הקפות חימום אני מבין שזו מפלצת
מתחיל סט הקפות לא מאד מהיר אבל גם לא איטי
השילדה זריזה ומורידה כוח בצורה מדהימה
היא לא קשיחה כמו שזה נשמע , היא נוחה יחסית לצפוי
ההיגוי זריז אבל אין תחושה של נפילה אל תוך הפניות ( מגוון הפניות בראש ציפור בהחלט מאפשר תחושה ראשונית טובה )

חבר מצלם אותי
אני בשלי
אני עדיין לא קולט עד כמה הן מורידות כוח בצורה מדהימה
אחרי סט הקפות מהיר 
אני יוצא לספרינטים
כל הקפה באותו מקום
כוח מלא משיכה דחיפה משיכה דחיפה ..............
המהירות עולה ועולה ועולהההההההההההה
קטע מישורי של 600 מטרים , יוצא מפניה סופר איטית ( קינק של 150 מעלות שמאלה עם פליק קטן ימינה )
מהירות שמתחילה קצת מתחת ל 20 ומגיעה תוך 250 מטרים ל40 פלוס ( וזה בקטע שהוא טיפה במגמת טיפוס )
אני על הדרופס ( מה שלא ממש אופייני לי ולשם שינוי ממש נוח )
חוזר על הספירנט הזה 4 פעמים בהקפות רצופות

ואז מגיע השיחרור 
אני אפוף אדרנלין
מרגיש טוב , מאושר , בעצם מגיע לי להיות מאושר !!!
חבר מדבר איתי על משהו ואני בכלל לא מבין שאני עונה על משהו אחר לגמרי !!!

Basso Diamantte , ברוכות הבאות למשפחה :-)

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה