יום ראשון, 7 ביוני 2015

בלי לתכנן

יוצא לרכיבת שבת סטנדרטית לגמרי
מהבית למשולש
התוכנית היא לעבוד רגוע ומרגע הכניסה למשולש להעלות טיפה עומס , אבל רק טיפה

יוצא כרגיל אחרי אספרסו קצר
ה Zero שועטות קדימה בקצב נעים למדי

קריר ונעים לי
בסירקין פונה ימינה לכביש 40 
שום חדש
רצעות הדופק מחליטה לשגע אותי
קריאות נמוכות בצורה ממש לא הגיונית אבל ממש 
מבין שאין לי על מה להסתמך
גלגל הוואטים יצא לפגרה עד שתאותר הבעיה בנאבה 

גם הרוח לא ברורה
אין דגלים וקשה לדעת אם היא נגדי או רק מהצד , ברור לי שאין זו רוח גב
ברמלוד אני מזהה את הדבוקה של רוכבי ראשון
הם פונים שמאלה ועלים לכיוון נתבג ואילו אני פונה שמאלה ועולה על כביש 44 לכיוון נחשון
500 מטרים לפני יש דבוקה בצבעים שונים , חלקם בכתום אחרים לא מוגדרים
דוחף מעט ותופס זנב
הם פונים ימינה ל 424 ואני כמותם , בלי לחשוב ממש , פשוט פונה וזורם
הדבוקה עוצרת בצד
ואני בשלי , רגוע ושקט
הטיפוס על כביש 424 לכיוון כיכר הימ"מ חולף לו בנעימים
מאחר ואין לי נתוני  דופק אמינים אני לא דוחף חזק מידי 
אבל זה גם לא ממש קצב הליכה , פשוט זורם לי בכיף
אחרי הימ"מ מגיעה הירידה אל נחל נחשון
רגועה וכיפית
בסוף הירידה יש עיקול ימינה שאני ממש אבל ממש אוהב
הוא למעשה מזניק אותך לכיוון לטרון
לוחץ בצורה מחושבת , נהנה מכל רגע
החמניות מגיעות מהצד , יפות , צהובות , מחזה מרהיב
הכל עובד
בלטרון זורם ימינה לכביש 3
הרוח היא רוח צד קלילה , לא מקשה ולא דוחפת
הקצב מהיר , מעל 45 קמ"ש , בעצם מעל 50
אני משחק תופסת עם רוכב בחליפה שחורה אדומה
הכביש מסתיים ושוב פונה ימינה , הפעם אל כביש 44
הטיפוס ליער המגינים מחושב , לא איטי ולא מהיר , מלווה ברוח גבית עדינה 
הקצב טוב אבל לא מטורף
בסוף הטיפוס מתחיל לללחוץ
מאמץ סביר בלי להשתולל 
רוכב עוקף אותי ואני תופס גלגל , נצמד , דוחף ונהנה
החיוך לא יורד משפתי , עוצמה מהולה באושר 
ברמלוד פונה ימינה הקצב ממשיך להיות טוב , לא משוגע , פשוט טוב
יש כמה רוכבי נגש שחולפים אותי קצת לפני נתב"ג
אני מחויך ושליו
מחליט להמשיך על 46 עד ברקת ושם לפנות ל 4613
שני רוכבים לפני , אחד על טרק שחורות ושני על סרוולו כסופות
הרוכב על הסרוולו פותח מבער ונעלם והרוכב על הטרק איטי משמעותית ולפני הפניה שמאלה אני סוגר עליו 
מכאן הלאה אני במוד שיחרור
רגוע כיפי
שקוע עמוק עמוק בתוך עצמי ונהנה מכל שניה
מסיים בוקר נהדר בקצב מהיר משחשבתי 
בלי להקרע ועם המון הנאה

נתונים - בואו נעזוב , זה היה מהיר יחסית למה שאני רגיל ובכלל בלי לתככנן את זה

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה