יום שלישי, 9 ביוני 2015

שיחרור לא שיגרתי

רכיבת שיחרור היא רכיבה שונה משאר הרכיבות
היא אמורה להיות איטית יחסית
בלי עומס 
בלי מטרות
רק לסובב רגליים

לרוב אני מבצע את הרכיבות הללו ביום שני בבוקר , במתחם ראש ציפור
הפעם מטעמי נוחות שיניתי את היום ליום ראשון בבוקר
לרוב מדובר ביום הכי ריק בראש ציפור

מגיע לחניה , מתארגן
מקליק ונכנס להקפה
אין רוכבים
מתחיל חימום רגוע רגוע רגוע
מסובב רגליים בקידנס בינוני 
אין רוכבים , לבד לבד
אחרי 4 הקפות אני מזהה קסדה כתומה כרבע הקפה לפני
הקפה וחצי ואני סוגר על הרוכב , זה לא פשוט
אני מזהה את הרוכב , רוכב עלית , שמבצע רכיבת קיידנס סופר גבוה 
הקצב שלו הוא נהדר עבורי
ואני נהנה מתצוגת קידנס גבוה ביעליות מרשימה
במשך כ 25 דקות לערך

הוא יוצא ואני לבדי
2 הקפות טובות למדי ואני תופס שיחה עם חבר שהגיע לבקר אחרי זמן רב
משוחחים מעט והוא יוצא

מזהה 3 רוכבים לפני
אחד מהם הוא רוכב עלית מהחזקים בארץ
האחרים לא מוכרים לי
תופס מקום מאחור , לא אוהב להפריע
הקצב מהיר יותר משהיה קודם לכן
מהיר ומאיץ מהקפה להקפה
המאמץ ניכר וזה כבר לא שיחרור רגוע 
אלא שיחרור אקטיבי שדורש ממני להקפיד על מיקום מדויק והרבה עבדה
לקראת ההקפה השישית הם כבר ממש טסים
מבין שאני מסוגל למשוך עימם עוד הקפה אחת ואז להוריד עומס
אלא שאז הם מאטים לכמעט עצירה

אני טס קדימה 
מבט בשעון מראה שאני רוכב כבר כ 75 דקות
זה בדיוק הזמן להקפה איטית אחת , הקפה אחרונה
משלים את השיחרור וסוגר את היום

היה תענוג

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה