יום שלישי, 14 במאי 2013

רכיבה משפחתית

רגע רגע רגע
אני הרי רוכב בודד 
אז מה עיניין משפחה לרכיבה ........
אז זהו שיש והרבה
הרוכב הבודד רוכב עם זוגתו מידי שבוע כמעט
והבוקר גם עם הילדים
אהוד בן כמעט 6
שגב בן כמעט 9


שני רוכבים צעירים שנושמים מהבית את עולם הרכיבה
לרוכב הבודד יש גם אופני שטח שמעלים אבק במשך חודשים רבים , למרות היותם חיית xc מפוחמת וקלילה , הרי שבפועל ההתמכרות לרכיבת כביש שמה אותם דיי בצד
אבל הבוקר זה אחרת , רכיבה עם הילדים
יצאנו כל המשפחה לפארק הלאומי ברמת גן
נורית יצאה להליכה ספורטיבית מהירה 
ואילו שגב את אהוד זכו לליווי צמוד של אבא
הגענו לרחבה הלבנה במרכז הפארק
שני הכוכבים פתחו בחימום סביב ההרחבה ובתוכה
ואני תרגלתי לי רכיבה איטית וקצת שיווי משקל
אופני ה xc הרגישו לי ממש שונים ממה זכרתי
שנה וחצי בלי שהנפתי מעליהם את רגלי והכל שונה
גובה האוכף נמוך לי מידי , אני מרגיש כאילו הם קטנטנים לעומת אופני הכביש ( שבפועל הרבה יותר קטנים פיזית )
הלחץ בבולם הקדמי לא ממש מדוייק
בגמר החימום יצאנו לסיבוב סביב הפארק
אהוד מזגזג חופשי , מצד לצד ועוצר פעמים רבות , קשה לו יחסית , הוא לא מוותר
שגב פשוט טס לנו קדימה
שומר על קו אחדי עוצר מפעם לפעם כדי לחכות לאהוד ולי
אחרי שהגענו לשיא הגובה אהוד פרץ קדימה
עד ......... עד שהוא נכנס לנידנוד וכמעט עף מעל הכידון , הוא הצליח לסיים  רק במיני נפילה ומיד קם והמשיך לדווש
שגב סיים את ההקפה בכיף
שניהם המשיכו חזרה לרחבה 
המשכתי להסתובב עימם , קצת עם זה וקצת עם זה
אחרי 50 דקות לערך ,הם עצרו ודרשו את הכריכים שהוכנו מבעוד מועד
אכלו , נחו 5 דקות וקדימה לדווש , הרי בשביל זה אנחנו כאן
אהוד חזר לרחבה במלוא המרץ
מסתובב ודרוש שאצטרף אליו
שגב רוכב במכוון לכיוון שונה , כדי שלא נפריע לו
נורית סיימה את ההליכה , עם קצב מרשים ומרחק של 8 וחצי קילומטרים
אהוד המשיך להסתובב ברחבה
ואני ניצלתי עוד  10דקות כדי לצאת עם שגב לסיבוב נוסף סביב הפארק
הוא בהחלט מראה יכולת רכיבה מרשימה
שומר קו מדויק
לא מפסיק לדווש ,גם בעליה ובמורד לא נסחף אלא שולט באופניים
תענוג של ממש לרכוב עימו
סיימנו את הבוקר ברכיבה חזרה לרכב
היה תענוג
חג שמח , עכשיו אפשר לטרוף איזה לזניה או שתיים

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה